نظر طناز طباطبایی درباره نقش طلا در سریال یاغی + عکس و بیوگرافی

استوری طناز طباطبایی ، او با انتشار یک استوری در اینستاگرامش شخصیت طلا در سریال یاغی را بسیار آموزنده دانست و از اعتماد محمد کارت تشکر کرد.

 سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و بازی پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان، این روزها روی آنتن شبکه نمایش خانگی می‌رود. در ادامه با خبر طناز طباطبایی در سریال یاغی همراه فیگار بمانید.

استوری طناز طباطبایی

سریال یاغی طناز طباطبایی

استوری طناز طباطبایی
طناز طباطبایی, طلا در سریال یاغی, نظر طناز طباطبایی در مورد یاغی

طناز طباطبایی سریال یاغی

نظر طناز طباطبایی در مورد یاغی ،این سریال که طناز طباطبایی، نقش طلا را ایفا می‌کند برگرفته از رمان «سالتو» به نویسندگی مهدی افروز منش است. قسمت هشتم سریال «یاغی» روز گذشته پخش شد و به دنبال آن طناز طباطبایی با انتشار یک استور در اینستاگرامش نوشت:

«طلای من، نقشی که بهم یاد داد خودم برای خودم بس باشم، تجربه‌ای به غایت دلچسب. مرسی از اعتمادت برادر خلاق من.»

استوری طناز طباطبایی
سریال یاغی طناز طباطبایی, طناز طباطبایی در سریال یاغی, طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی

استوری طناز طباطبایی
بیوگرافی طناز طباطبایی, طناز طباطبایی سریال یاغی

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از 18 سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد. خانم بازیگر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد

طناز طباطبایی قمی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، تنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارد. پدرش تاجر فرش و به شدت وابسته مادرش است که دبیر بازنشسته است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استوری طناز طباطبایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *