عکسی جدیدی که امیر جدیدی از طناز طباطبایی منتشر کرد [+عکس]

عکس جدید طناز طباطبایی ، کنسرت نمایش «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی به روزهای پایانی اجرای خود در کاخ سعدآباد نزدیک می‌شود.

امیر جدیدی به تازگی عکسی از طناز طباطبایی و دلنیا آرام را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. در ادامه با خبر طناز طباطبایی و امیر جدیدی همراه فیگار بمانید.

عکس جدید طناز طباطبایی

امیر جدیدی طناز طباطبایی

عکس جدید طناز طباطبایی
استوری امیر جدیدی, طناز طباطبایی در نمایش سی‌صد

طناز طباطبایی در نمایش سی‌صد

کنسرت نمایش «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی به روزهای پایانی اجرای خود در کاخ سعدآباد نزدیک می‌شود. مهران غفوریان، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، علی نصیریان و جواد عزتی از بازیگران این نمایش و رضا بهرام به عنوان خواننده در این اثر حضور دارد. به تازگی امیر جدیدی در اینستاگرام خود، عکسی سیاه سفید از طناز طباطبایی و دلنیا آرام که بازیگران این نمایش هستند، منتشر کرد.

استوری امیر جدیدی

عکس جدید طناز طباطبایی
امیر جدیدی طناز طباطبایی, طناز طباطبایی و امیر جدیدی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس جدید طناز طباطبایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *