خواننده گروه «زدبازی» مهمان ویژه ترلان پروانه در اکران علفزار! [+عکس و فیلم]

فیلم منتشر شده از حضور سامان ویلسون خواننده گروه زدبازی در مراسم اکران فیلم سینمایی علفزار با واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

سامان ویلسون، خواننده رپ معروف و ترلان پروانه، بازیگر مشهور سینما در کنار هم در مراسم اکران فیلم «علفزار» حضور پیدا کردند. در ادامه با خبر سامان ویلسون و ترلان پروانه همراه فیگار بمانید.

خواننده گروه زدبازی در مراسم اکران فیلم سینمایی علفزار

سامان ویلسون در اکران علفزار

خواننده گروه زدبازی در مراسم اکران فیلم سینمایی علفزار
فیلم سامان ویلسون و ترلان پروانه در اکران علفزار, خواننده گروه زدبازی در اکران علفزار

خواننده گروه زدبازی در اکران علفزار

سامان ویلسون، خواننده رپ معروف و ترلان پروانه، بازیگر مشهور سینما در کنار هم در مراسم اکران فیلم «علفزار» حضور پیدا کردند. برخی این رپر معروف را مهمان ویژه ترلان پروانه می دانند؛ بازیگر زنی که اخیرا رابطه او با یکی دیگر از خوانندگان رپ فاش شده است(رابطه ترلان پروانه با بهزاد لیتو).

فیلم سامان ویلسون و ترلان پروانه در اکران علفزار

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد خواننده گروه زدبازی در مراسم اکران فیلم سینمایی علفزار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *