صورت بدون آرایش بهاره رهنما با جوش و لکه های باورنکردنی! [+عکس]

بهاره رهنما بدون آرایش ، بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا خبر طلاق اش از حاجی را رسما اعلام کرد، حالا با انتشار تصویر واقعی اش همه را شوکه کرده است.

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر واقعی و چهره بدون آرایش همه را شوکه کرد. در ادامه با خبر عکس بدون آرایش بهاره رهنما همراه فیگار بمانید.

بهاره رهنما بدون آرایش

چهره بدون آرایش بهاره رهنما

بهاره رهنما بدون آرایش
عکس بهاره رهنما بدون آرایش, بهاره رهنما بدون آرایش

بهاره رهنما بدون آرایش

بهاره رهنما که پس از طلاق دومش تغییراتی را در زندگی‌اش ایجاد کرده است که مهم‌ترین آن تغییر در نوع پوشش است عکسی بدون آرایش و فیلترهای اینستاگرامی از خودش منتشر کرده که در آن به خوبی روند طبیعی افزایش سن این بازیگر در چهره‌اش نمایان است.  تصویری که نشان می دهد چهره با آرایش و بدون آرایش او در جهان متفاوت هستند.

بهاره رهنما در بخشی از صحبت هایش گفت که تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

عکس بهاره رهنما بدون آرایش

بهاره رهنما بدون آرایش
بهاره رهنما بدون آرایش, چهره بدون آرایش بهاره رهنما, عکس بدون آرایش بهاره رهنما

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهاره رهنما بدون آرایش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *