اقدام خطرناک راننده نیسان با راه ندادن به ماشین آمبولانس! [+فیلم و عکس]

فیلم منتشر شده از راه ندادن نیسان به آمبولانس و اقدام خطرناک راننده وانت شهرداری تبریز با واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

یک راننده وانت شهرداری تبریز با بی اعتنایی به هشدارهای آمبولانس اورژانس مسیر را برای خودروی امدادرسان بست. در ادامه با خبر  نیسان شهرداری آمبولانس همراه فیگار بمانید.

راه ندادن نیسان به آمبولانس

راه ندادن نیسان شهرداری به آمبولانس

راه ندادن نیسان به آمبولانس
فیلم راه ندادن نیسان به آمبولانس, نیسان شهرداری آمبولانس

اقدام خطرناک راننده نیسان شهرداری

در این ویدیو راننده وانت نیسان متعلق به شهرداری تبریز در حال مکالمه با تلفن همراه است و با بی اعتنایی به هشدارهای آمبولانس اورژانس مسیر را برای خودروی امدادرسان باز نمی کند. این اقدام غیرانسانی میتوانست جان یک فرد را بگیرد که خداروشکر به خیر گذشت. در ادامه میتوانید فیلم راه ندادن نیسان به آمبولانس را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار راه ندادن نیسان به آمبولانس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *