پس از بهاره رهنما، این بار الهام حمیدی همزادش را پیدا کرد! [+عکس]

شباهت زیاد یک زن جوان به الهام حمیدی باعث شده تا برخی کاربران فضای مجازی، این عکس را با تیتر همزاد الهام حمیدی پیدا شد پخش کنند.

روزهای گذشته بهاره رهنما ویدیویی از خودش به همراه همزادش منتشر کرد و حالا نوبت به الهام حمیدی رسیده تا از همزادش رونمایی کند.

همزاد الهام حمیدی

  • الهام حمیدی همزاد
همزاد الهام حمیدی
الهام حمیدی همزاد, الهام حمیدی از همزادش رونمایی کرد

الهام حمیدی از همزادش رونمایی کرد

به گزارش وقت صبح:

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در این رابطه تصویری منتشر کرده که او را در کنار یکی از دوستان اش نشان می دهد که شباهت زیادی به او دارد. کاربران حالا با بازنشر این تصویر، از این فرد به عنوان همزاد الهام حمیدی نام می برند.

در ادامه میتوانید عکس همزاد الهام حمیدی را تماشا کنید:

همزاد الهام حمیدی
الهام حمیدی از همزادش رونمایی کرد, عکس همزاد الهام حمیدی

الهام حمیدبازیگر سینما و تلویزیون در این رابطه تصویری منتشر کرده که او را در کنار یکی از دوستان اش نشان می دهد که شباهت زیادی به او دارد. کاربران حالا با بازنشر این تصویر، از این فرد به عنوان همزاد او نام می برند. اما در مقایل گروهی از کاربران معتقدند که شباهت آن ها بسیار بالا نیست و شباهت اندکی با الهام حمیدی دارد.

در ادامه میتوانید عکس الهام حمیدی را مشاهده کنید:

همزاد الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و متولد سال 1356 است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در “آوایی در گلستان” رامین لباسچی انتخاب شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *