پاسخ جنجالی علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج [+اخبار جدید از سرمربی تیم ملی]

پاسخ علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج ؛ علی دایی به مهدی تاج گفت که نظرش در خصوص حضور روی نیمکت تیم ملی به عنوان مربی تغییر نکرده است.

علی دایی چندی پیش به پیشنهاد میرشاد ماجدی برای هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی پاسخ منفی داده بود.

پاسخ علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج

  • پاسخ علی دایی به مهدی تاج
پاسخ علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج
پاسخ علی دایی به مهدی تاج, عکس علی دایی

علی دایی فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد. او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.

علی دایی و مهدی تاج

خبرورزشی نوشت:

علی دایی نظرش در خصوص حضور روی نیمکت تیم ملی تغییر نکرده است.

او در گفتگو با دوستانش تاکید کرده بود حضورش در این مقطع روی نیمکت تیم ملی به ضررش خواهد بود. حالا که تاج رئیس فدراسیون فوتبال شده، خبر از تغییر دوباره اسکوچیچ است.

در ادامه میتوانید عکس علی دایی را مشاهده کنید:

پاسخ علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج
عکس علی دایی, عکس علی دایی کنار مهدی تاج

ظاهرا دو بازی دوستانه با سنگال و اروگوئه در سرنوشت سرمربی فعلی تیم ملی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و اگر اسکوچیچ نتیجه مناسبی در این دو دیدار دوستانه نگیرد باید قید حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را بزند. گزینه نخست تاج طبق وعده خودش قبل از انتخابات کارلوس کی‌روش است.

در ادامه میتوانید عکس علی دایی کنار مهدی تاج را تماشا کنید:

پاسخ علی دایی به پیشنهاد مهدی تاج
عکس علی دایی کنار مهدی تاج, علی دایی و مهدی تاج

کیروش سرمربی تیم ملی شد

گفته می‌شود او چند گزینه دیگر هم دارد و روی حضور برانکو، قلعه نویی و دایی نظر مثبت دارد. در همین خصوص دایی در محفلی خصوصی به دوستان و نزدیکانش تاکید کرد جوابش به تاج همان جوابی است که به ماجدی داد و چیزی تغییر نکرده که بخواهد نظر او هم تغییر کند.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران عقیده دارد تغییر دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی‌روش تصمیمی مثبت و در جهت بهبود شرایط تیم ملی به خصوص از نظر مدیریتی خواهد بود. این در حالیست که اسکوچیچ تا ظهر امروز در حال رتق و فتق امور مربوط به تیم ملی بود اما او دیگر‌ باید دفتر کار خود در PEC را ترک کرده و آن را تحویل نفر بعدی بدهد.

این خبر قطعی است و تاییدیه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را پای خود دارد. در این میان بند تیم ملی بازیکنان جدید پرسپولیس نیز در خطر افتاده است. البته این بند هنوز مورد تایید قرار نگرفته و در حد شایعه مانده است.

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی شد!

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی
کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی

در جلسه امروز هیات رییسه توافق کامل انجام شده و اختیار به تاج داده شده تا او برای مذاکره با کی‌روش کارهای نهایی را انجام بدهد و این مربی برای سومین حضور متوالی با تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به تهران سفر کند و تیم را برای انجام دو مسابقه دوستانه برابر اروگوئه و سنگال به اتریش ببرد.

کارلوس کی‌روش که یکی از باسابقه‌ترین مربیان روی نیمکت ایران با حضوری هشت ساله و تجربه صعود به دو جهانی محسوب می‌شود، در آستانه بازگشت دوباره به فوتبال ایران قرار دارد. به نظر با بازگشتِ کیروش نظمِ حاکم بر فوتبال ایران تغییر خواهد کرد.

اخبار بیشتر:






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *