اخبار جشنواره ونیز 2022 : محسن تنابنده بهترین بازیگر بخش افق ها شد

محسن تنابنده با بازی در فیلم جنگ جهانی سوم بهترین بازیگر بخش افق ها شد. با اخبار جشنواره ونیز 2022 (هفتاد و نهمین دوره) در نوشتار جدید فیگار همراه باشید.

امروز شنبه ۱۱ سپتامبر مراسم فرش قرمز اختتامیه هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز برگزار شد. در این جشنواره محسن تنابنده بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز با فیلم “جنگ جهانی سوم” به کارگردانی هومن سیدی شد.

محسن تنابنده بهترین بازیگر بخش افق ها شد

اخبار جشنواره ونیز 2022

محسن تنابنده بهترین بازیگر بخش افق ها شد

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز روز ۳۱ آگوست با نمایش فیلم “برفک” ساخته نوآ بامباک آغاز شد. در این دوره از جشنواره از کاترین دنو بازیگر و پل شریدر فیلمساز سرشناس دنیا با اهدای جایزه شیر طلایی تجلیل شد.

محسن تنابنده بهترین بازیگر بخش افق ونیز

ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره جولیان مور بازیگر برنده جایزه اسکار برعهده داشت. مور در روز اول جشنواره درباره حضورش در این فستیوال و تجربه داوری گفت:

حضور در این جا یک افتخار شگفت انگیز و باورنکردنی برای من است. وقتی اولین بار پا به ونیز گذاشتم بازیگر سریال های سطح پایین بودم و انتظار نداشتم روزی اینجا و در بین اعضای داوران باشم.

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی نیز یکی دیگر از داواران این دوره فستیوال بود. در این جشنواره محسن تنابنده بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز با فیلم “جنگ جهانی سوم” به کارگردانی هومن سیدی شد.

ویدئو تشویق ۷ دقیقه‌ای فیلم جنگ جهانی سوم را ببینید:

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *