فاش شدن عاشقانه های جنجالی پویان مختاری و صدف طاهریان [+فیلم]

به تازگی عکس لو رفته از رابطه عاشقانه صدف طاهریان و پویان مختاری در فضای مجازی نظر بسیاری از کاربران سوشال را درگیر خود کرده و بازتاب گسترده ای داشته. در ادامه با ما بمانید تا به جنبه های مختلف این موضوع بپردازیم.

در نوشتار ازدواج پویان مختاری با صدف طاهریان بازیگر زن همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای پویان و صدف به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

ازدواج صدف طاهریان با پویان مختاری با عکس لو رفته دونفره این زوج تا ناگفته‌های رابطه عاشقانه آنها را می‌خوانید. پویان مختیاری متولد 8 مهر 1369 در خوزستان ، خواننده و چهره مجازی است. تحصیلکرده فوق دیپلم رشته نقشه کشی صنعتی در دانشگاه اصفهان می باشد که از موسیقی پاپ شروع کرد سپس وارد رپ بختیاری شد و حالا ساکن اسپانیاست.

صدف طاهریان (زادهٔ ۳۰ تیر ۱۳۶۷) بازیگر، مجری و مدل اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ‌کجا هیچ‌کس آغاز کرد.

عکس لو رفته از رابطه عاشقانه صدف طاهریان و پویان مختاری [+فیلم]

برخی واکنش های کاربران به رابطه پویان مختاری و صدف طاهریان و شایعه ازدواج این زوج جنجالی:

رابطه صدف طاهریان با پویان مختاری به خوبی نشون میده انتخاب هامون چقدر روی بالا یا پایین اوردن شخصیتمون و دید عمومی تاثیر داره. آیا موافقید با این موضوع؟ هر سلبریتی که خارج میشه از ایران بعد از چند سال دیوانه میشه؟ نمونه اش عکس جدید صدف طاهریان با پویان مختاری.

پویان مختاری و صدف طاهریان بعد از انتشار عکس های خود در شهر «کرنوبیو» کشور ایتالیا، تلویحا نگاه ها را به سمت حضور مشترک خود در این شهر جلب کردند. در نهایت نیز عکس دونفر خود را عمومی کرده و خبر از رابطه عاشقانه خود می دهند! صحبتی که کمتر کسی به آن اعتقاد داشته و می داند هدفمند است.

اخبار بیشتر:

همانطور که می‌دانید پویان مختاری تحت تعقیب پلیس ایران می‌باشد. وی بعنوان یکی از سرشاخه های اصلی شبکه قمار و شرطبندی، چند سالیست تحت تعقیب پلیس ایران است. آقای مختاری که به تازگی خبر ازدواجش را با صدف طاهریان علنی کرده، به خصوص بعد از دستگیری میلاد حاتمی، دیگر جرات حضور در ترکیه را هم ندارد و بیشتر حالا در ایتالیا و اسپانیا با پاسپورت های آن کشور زندگی می کند.

عکس پویان مختاری و صدف طاهریان را ببینید:

بدون شک نام این دو سلبریتی پر حاشیه تا به حال به گوشتان خورده است. قبلا شایعاتی مبنی بر رابطه پویان مختاری و صدف طاهریان منتشر شده بود. اما چون مدرک رسمی برای اثبات این قضیه وجود نداشت کمتر به آن پرداخته شد.

این دو سلبریتی تصمیم گرفتند به تمامی شایعات خاتمه دهند به همین منظور رابطه خودشان را علنی کردند. کمتر کسی بود که می توانست حدس بزند پویان و صدف با یکدیگر رابطه داشته باشد. این رابطه جنجالی حواشی زیادی به همراه داشته که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فیلم صدق موضوع ازدواج پویان مختاری با صدف طاهریان را تماشا کنید:

پشت پرده رفتار های جنجالی پویان مختاری و امثال او، با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته تا تنور سایت های شرطبندی خود را گرم کنند، اما اطلاع رسانی های مناسب چند ماه اخیر، مردم را به آگاهی خود در رابطه با کلاهبرداری آنها رسانده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

عکس لو رفته از رابطه عاشقانه صدف طاهریان و پویان مختاری

لطفا نظر خود را در رابطه با ازدواج پویان مختاری با صدف طاهریان در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *