آرایش منشوری الهام چرخنده و ممنوع التصویر شدن او! [+فیلم]

تصویری دیده نشده از آرایش عجیب، صورت پر از نگین و مسائلی دیگر باعث ممنوع التصویر شدن الهام چرخنده شد. سوژه جدید فضای مجازی خبری از این خانم است.

پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند.

تصاویر عجیب الهام چرخنده بازیگر مطرح ایرانی که خودش را شبیه فرشته ها کرده در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر مرتبط به الهام چرخنده قبل از حجاب خیلی شدید اوست.

حواشی مرتبط با الهام چرخنده و فیلم افشاگری او در برنامه رشیدپور را در مطالب ذیل ببینید و بخوانید:

افشاگری از کاهش وزن الهام چرخنده

کشف حجاب الهام چرخنده [+فیلم مصاحبه رضا رشیدپور و الهام چرخنده]

ممنوع التصویر شدن الهام چرخنده

تصاویری از آرایش عجیب الهام چرحنده و افشاگری او در برنامه رشیدپور
الهام چرخنده و همسرش, الهام چرخنده قبل از حجاب

فرادید نوشت:

ماجرا از این قرار است که الهام چرخنده ۲۴ روز قبل مهمان تلویزیون بود تا در برنامه «نشان ارادت» ویژه اربعین شرکت کند. علاوه بر او نام مهدی فقیه، کاظم احمدزاده، عمار تفتی، اکبر رحمتی به عنوان دیگر مهمانان این برنامه اعلام شده بود.

عدم پخش برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که هر چند هنوز تلویزیون به آن پاسخی نداده، اما بعید به نظر می‌رسد که صداوسیما چنین تصمیمی داشته باشد.

اما در طول هفته‌های اخیر برنامه تمامی این چهره‌ها که ویژه اربعین بود از شبکه دو سیما پخش شدند و خبری از پخش گفتگوی الهام چرخنده در برنامه نشان ارادت نشد. این موضوع باعث شده تا برخی ادعا کنند صداوسیما الهام چرخنده را ممنوع‌التصویر کرده است.

در این میان برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. برخی رسانه‌ها هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که مشکل فنی باعث شده تا برنامه الهام چرخنده در موعد مقرر به پخش نرسد.

چندی پیش الهام چرخنده و همسرش مهاجرت کرده بودند. الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کردند و در گفتگویی چرخنده اظهار داشت:

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده‌ام و باز هم خواهم آمد.

الهام چرخنده سکوتش را شکست و گفت:

به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری “امام حسین (ع)” باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

این بازیگر زن ایران در حال حاضر با حجاب کامل در اماکن عمومی ظاهر می‌شود و  تصویر منتشر شده از او مربوط به یکی از فیلم‌های او با گریم خاص است.

در ادامه میتوانید چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید را ببینید:

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.

پخش‌نشدن برنامه ضبط‌ شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند.

ظاهر جدید الهام چرخنده
ظاهر جدید الهام چرخنده

وی که به دعوت بسیج رسانه هرمزگان به بندرعباس سفر کرده سه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه این استان افزود:

وقتی من ولادت امیرالمومنین علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتم به من گفتند دیگر جایت در سینما نیست اما من تابع دینم هستم و ارادتم به رهبری بوده، هست و خواهد بود.

الهام چرخنده سلام فرمانده

توضیحات الهام چرخنده در مورد حرکاتش در سرود سلام فرمانده

زمانی که آهنگ سلام فرمانده منتشر شد، حرکت‌هایی که الهام چرخنده در زمان شخص این ترانه از خود نشان داده بود که توجه‌ها را جلب کرده بود.

نسخه فرانسوی سلام فرمانده هم منتشر شد

گریه های دختر پاکستانی با سرود سلام فرمانده

اجرای سرود سلام فرمانده در مراسم عروسی

ادعای خواننده سلام فرمانده

ادعاها در خصوص پیشنهاد بازیگری

وی همچنین مدعی شد که پیشنهادی چند میلیاردی از سوی یک «شبکهٔ ماهواره‌ای» برای بازی در نقش یک مانکن را رد کرده یا پیشنهادهایی از سوی بالیوود داشته که آن‌ها را نیز نپذیرفته. وی همچنین مدعی شد که در مقطعی که خارج از کشور بوده شانس‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت داشته و می‌توانسته در جای خوانندگانی چون گوگوش بنشیند.

کنایه به گلشیفته فراهانی

وی در کنایه‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و اخیراً نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

خواهران منصوریان

الهه منصوریان به همراه خواهرش شهربانو منصوریان، ورزشکاران رشتهٔ وشو، در طی یک برنامهٔ ضبط شدهٔ محاوره‌محور در خصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده با وعده‌های مالی، شامل خانه و خودرو به اضافهٔ صد میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آن‌ها آمد و از آن‌ها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند.

آن‌ها در این رابطه افزودند که پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای عهد چرخنده نشد و چیزی دریافت نکردند و الهام چرخنده آن‌ها را «بازی» داده‌است.

 

 

الهام چرخنده قبل از حجاب

الهام چرخنده قبل از حجاب
حواشی مرتبط با الهام چرخنده, الهام چرخنده سکوتش را شکست

الهام چرخنده علت چادری شدن خود را در برنامه رشیدپور افشا کرد، تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *