ادعای خواننده سلام فرمانده ؛ تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان حین خواندن این سرود

ادعای خواننده سلام فرمانده درباره دیدار با امام‌زمان. تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان. در ادامه مطلب سلام فرمانده ادعای خواننده همراه فیگار باشید.

ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» از تجربه یک کودک در رویت امام‌زمان حین خواندن این سرود خبر داد.

ادعای خواننده سلام فرمانده

تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان حین خواندن این سرود

سلام فرمانده ادعای خواننده, خواننده سلام فرمانده
سلام فرمانده ادعای خواننده, خواننده سلام فرمانده

فیلم منتشر شده از ادعای حاج ابوذر روحی، خواننده سرود حماسی «سلام فرمانده» درباره دیدار یک بچه دهه نودی با امام زمان (عج) بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که از ویژه برنامه تلویزیونی ضبط شده است، ابوذر روحی، خواننده سلام فرمانده از تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان (عج) حین خواندن این سرود در مشهد خبر داد.

تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان حین خواندن این سرود

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ادعای خواننده سلام فرمانده  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ادعای خواننده سلام فرمانده ؛ تجربه یک کودک در رویت امام‌ زمان حین خواندن این سرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *