فوری: لغو مجدد کنسرت مجید انتظامی ؛ ماجرا چیست؟! [+عکس]

کنسرت مجید انتظامی که قرار بود در مهرماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه برود، برای دومین بار لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

رویداد موسیقایی “همراه با خاطره‌ها” به رهبری مجید انتظامی که قرار بود در دهه اول مهرماه روی صحنه برود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

لغو مجدد کنسرت مجید انتظامی

لغو کنسرت مجید انتظامی
لغو کنسرت

روابط عمومی بنیاد رودکی برای دومین بار در اطلاعیه‌ای از تغییر زمان اجرای رویداد موسیقایی “همراه با خاطره‌ها” به رهبری مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران خبر داد که این تصمیم با توجه به برگزار نشدن سایر برنامه‌های کنسرت و موسیقی در سالن‌های موسیقی تهران و همچنین، به منظور فراهم کردن شرایط حضور پرشمار علاقمندان برای شنیدن و دیدن برگزیده آثار مجید انتظامی اتخاذ شده است.

کنسرت انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران قرار بود 6 تا 10 مهر برگزار شود که با تصمیم مسئولان بنیاد رودکی به 14 تا 18 مهر موکول شد. در نهایت هم مسئولان بنیاد رودکی ساعتی پیش اعلام کردند که این کنسرت را بار دیگر به تاریخ دیگری موکول کنند.
در حال حاضر مشخص نیست که کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی در چه تاریخی برگزار خواهد شد.

کنسرت انتظامی لغو شد

رویداد موسیقایی “همراه با خاطره‌ها” که قرار بود به رهبری مجید انتظامی در دهه اول مهرماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس از امشب ـ ششم مهر ـ تا ۱۰ مهر به روی صحنه برود، بنا بر آنچه که سایت بلیت فروشی این کنسرت اعلام کرده است، به تاریخ‌های دیگری موکول شد.

یکی از افراد مستقر در روابط عمومی بنیاد رودکی، در پاسخ به پرسشی درباره‌ی احتمال لغو اجرای مجید انتظامی، اعلام کرد که به احتمال زیاد این کنسرت به تاریخ‌ دیگری موکول شود ولی هنوز این امر قطعی نشده است.

در ادامه میتوانید عکس کنسرت انتظامی را مشاهده کنید:

لغو کنسرت مجید انتظامی
کنسرت مجید انتظامی لغو شد, عکس کنسرت انتظامی

حالا سایت ایران کنسرت در قسمت بلیط فروشی کنسرت «همراه با خاطره‌ها» اعلام کرده است که این اجرا به تاریخ‌های دیگری موکول شده است، ولی درباره‌ی اینکه دقیقا این کنسرت چه زمانی به روی صحنه می‌رود هنوز خبری داده نشده است. البته در قسمت بلیط فروشی این سایت، بلیط‌های اجرای دیگری از دونوازی تار و عود برای هشتم مهرماه به فروش می‌رسد که هنوز خبری درباره لغو این کنسرت داده نشده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *