ماه عسل لاکچری بهرام رادان سورپرایز و او برای همسر جوانش +[عکس]

ماه عسل لاکچری بهرام رادان سورپرایز و او برای همسر جوانش سوژه جدید فضای مجازی شده است. با نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

شایعه بارداری همسر بهرام رادان، تبریک تولد عاشقانه او برای بهرام و تمامی حواشی اخیر در رابطه با بهرام رادان را بخوانید.

ماه عسل لاکچری بهرام رادان

بارداری همسر بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد. این ستاره سینما فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. مهین دخت سهامی، مادر بهرام رادان خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود.

بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است. او بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد.

سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود. او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

شایعه بارداری همسر بهرام رادان از نمایش یکی از صحنه‌های سریال جیران پیچید. در واقع همسر ناصرالدین شاه؛ کاراکتری که بهرام رادان آن را ایفا می‌کند حامله شده است. ویدیو این صحنه را تماشا کنید:

تبریک تولد همسر بهرام رادان در صفحه اینستاگرامش را ببینید:

تبریک تولد همسر بهرام رادان
تبریک تولد همسر بهرام رادان

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *