ماجرای جنجالی علی کریمی و سحر قریشی چیست؟ [+فیلم]

جنجال علی کریمی سحر قریشی و ماجرای عزادار شدن سحر قریشی چیست؟ غوغای سحر قریشی برای پسر نسرین مقانلو علت عزاداری بازیگر پرحاشیه ایران بود.

در پی از دست دادن ناگهانی پسر نسرین مقانلو که باعث ناراحتی همه طرفداران این بازیگر شد؛ سحر قریشی داغدار شد. سحر در اینستاگرامش عکس از پسر نسرین مقانلو انتشار کرد و ناراحتی خودش را به اشتراک گذاشت.

ماجرای مرگ فرزند نسرین مقانلو چیست؟

جنجال علی کریمی سحر قریشی

افشاگری آرامه اعتمادی از اتفاق‌های پشت پرده‌ی ماجرای ازدواج دروغین تتلو و سحر قریشی، هر چند مختصر اما تکان‌دهنده بود. در واقع این فیلم‌نامه‌ی به‌دقت‌طراحی‌شده، برای همه‌ی آن‌هایی که در آن شرکت کردند سود داشت؛ هم بازیگر پرحاشیه و بی‌استعدادی مانند سحر قریشی به صدر خبرها آمد، هم تتلو و یاران و دست‌اندرکاران ماجرا پول خوبی به جیب زدند.

بیشتر بخوانید:

بحث و جدل‌ها بین فالوورها داغ شد، بر تعدادشان افزوده شد و آمار بازدید اینستاگرام و یوتیوب هم بالا رفت و خلاصه همه از این داستان نصیبی بردند، جز مخاطبِ از‌همه‌جا‌بی‌خبری که شنیدن داستان‌های عشقی / آبکی را دوست داشت!

اما این داستان عشقی، علاوه بر آبکی بودن، ساختگی هم بود تا قماری بی‌کم‌وکاست باشد برای شیره مالیدن سر مخاطب. مخاطبی که خانه و زندگی و اتوموبیل میلیون‌دلاری تتلو را می‌بیند و از خودش نمی‌پرسد او چه‌گونه با برگزاری چند کنسرت، آن هم در کشوری دیگر و با سازوکاری دیگر، به این ثروت دست پیدا کرده است. یا از خودش نمی‌پرسد:

اصلاً این خواننده چه‌گونه و از چه راهی، در کشوری که خودش معدن خواننده است، می‌تواند عین آب خوردن کنسرت برگزار کند و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد. یا نمی‌پرسد که: …

علی کریمی سحر قریشی
جنجال علی کریمی سحر قریشی

سحر قریشی دفعات پیشین تصویری ساده از علی کریمی منتشر کرده بود و بدون جزئیات، شجاعت علی کریمی را ستوده بود. اما حالا در اقدامی بی سابقه او از تصویر علی کریمی به شکل تمبر رونمایی کرده است تا حمایت تمام قدی از او در برابر اتهامات اخیر انجام داده باشد.

اخبار بیشتر:

همچنین کاربران معتقدند که سحر قریشی با انتشار این تصویر خواسته در مقابل خواسته تا حمایت علی کریمی را داشته باشد. اما خودش به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

استوری سحر قریشی برای علی کریمی

استوری سحر قریشی برای علی کریمی

سحر قریشی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام از اقدامات آشوب طلبانه علی کریمی در اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی حمایت کرد؛ اقدامی که به تعبیر کاربران خوش رقصی سلبریتی‌ها برای بازیکن پیشین فوتبال بوده و احتمالا توری برای او پهن کرده است.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد.

اخبار بیشتر:

خبر فوری: عزادار شدن سحر قریشی در پی فوت برادر دردونه‌اش، پسر نسرین مقانلو

سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی که مدتی است در دبی زندگی می‌کند، با انتشار تصویری از پسر نسرین مقانلو در اینستاگرامش، عزادار از دست دادن او شد.

داداش دردونه سحر قریشی فوت کرد

اما چرا داداش دردونه؟ سحر در کپشن پست آخر اینستاگرام خودش نوشته بود:

خوش قلب خوش صدا هنرمند ورزشکار، رفیق داداش دردونه. کجاااااا ؟؟؟؟!!!!!!

آنطور که پیداست سحر قریشی و پسر نسرین مقانلو رفاقت صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند. سحر قریشی که اکنون در دبی حضور دارد، و در پی ماه عسل لاکچری‌ با همسرش، عزادار شد.

ویدیوی خوشگذرانی سحر قریشی در دبی را تماشا کنید:

 

عکس جنجالی سحر قریشی در کنار شیخ عرب

سحر قریشی (زاده ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

عکس جنجالی سحر قریشی در کنار شیخ عرب بازهم جنجال بپا کرد. جدیدا و بعد از جدایی سحر قریشی از امیر تتلو حال وی در کنار شیخ عرب دیده شده است و جنجال‌هایی را بوجود آورده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *