خبر فوری: آزادی حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به قید وثیقه

در پی بازداشت کاپیتان سابق پرسپولیس، واکنش فوتبالیست‌ها به این جریان مورد توجه رسانه قرار گرفت. امروز خبر آزادی حسین ماهینی به قید وثیقه تایید شد.

حسین ماهینی که پس از حمایت از اعتراضات سراسری مردم در شبکه‌های اجتماعی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بازداشت شده بود، ساعتی پیش به قید وثیقه آزاد شد.

واکنش فوتبالیست ها به بازداشت حسین ماهینی

آزادی حسین ماهینی

فوتبالیست پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، پنجشنبه گذشته بازداشت و در روزهای اخیر در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین محبوس بود. امروز به قید وثیقه حسین ماهینی آزاد شد .

خبر فوری: آزادی حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به قید وثیقه
حسین ماهینی آزاد شد

حسین ماهینی کیست؟ حسین ماهینی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع بازی می‌کند. او فوتبال را به شکل خیابانی و از کوچه‌های بوشهر آغاز کرده‌است. همچنین از دوران کودکی، به همراه پدرش، محمدحسین ماهینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر، فوتبال را تجربه کرد.

لیست بازیگرانی مشهوری که به علت فوت مهسا امینی کشف حجاب کردند

واکشن سلبریتی های ترکیه به ماجرای مهسا امینی

ماهینی، در نوجوانی، مدتی در تیم نوجوانان بسیج بوشهر، حضور داشت و پس از آن به مدت شش سال در تیم نوجوانان، امید و بزرگسالان ایران‌جوان بوشهر به ادامهٔ فوتبال خود پرداخت. ماهینی در تیرماه ۱۳۸۴، هنگامی که ۱۸ سال و نه ماه داشت، از تیم زیر ۱۹ سال ایران‌جوان بوشهر به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوست و کمی بعد در شهریور همان سال، به تیم اصلی منتقل شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *