رفتار زشت مجری نسبت به فرشته حسینی [+فیلم]

به تازگی یکی از مجریان تلویزیون نسبت به سکوت معنادار فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده درباره کشتار کودکان افغان انتقاد کرد و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت. در ادامه با نوشتار فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون همراه با بمانید.

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی در تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. حسینی در سال ۱۴۰۰ برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون [+ویدئوی کامل]

مصطفی امامی مجری تلویزیون نسبت به عدم واکنش فرشته حسینی به کشتار دختر افغانستان انتقاد کرد و گفت:

اگر کسی دغدغه‌ای نسبت به یک سری از مسائل و اتفاقات دارد، باید برای تمامی کشورها مخصوصا کشور خود دغدغه خاطر بیشتری داشته باشد.

فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی توسط مجری تلویزیون

شما همراهان عزیز می‌توانید مطلبی تحلیل درباره حادثه عاشقانه و رمانتیک نوید محمدزاده و فرشته حسینی را در جشنواره‌ی اخیر از طریق لینک زیر بخوانید:

فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن ؛ گزارش خبری تحلیلی از یک بوسه دو ثانیه‌ای

فرشته حسینی، بازیگر جوان سینما پس از مدت ها دوری از شبکه های اجتماعی، به شکلی تند و تیز به حادثه رخ داده در زندان اوین طعنه زده است.

گریه کردن فرشته حسینی در جشنواره ونیز

به گزارش فیگار:

همزمان با اکران عمومی فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند در جشنواره ۲۰۲۲ فیلم ونیز، تصاویری از حواشی حضور نوید محمدزاده بازیگر اصلی این فیلم در کنار همسرش فرشته حسینی در این جشنواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

قابی بسیار زیبا و پراحساس از اشک های فرشته حسینی هنگام تشویق نوید محمدزاده در جشنواره ونیز منتشر شد که در ادامه تماشا میکنید.

در ادامه میتوانید عکس گریه کردن فرشته حسینی در جشنواره ونیز را تماشا کنید:

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره
فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون, فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی توسط مجری تلویزیون

زندگی‌نامه و زندگی شخصی

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌ در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

بوسه نوید و فرشته در هیجانِ کن

بوسه‌های ردکارپتِ تاریخ را (redcarpet kisses) میتوانید با جستجوی کلمه داخل پرانتز مشاهده کنید. این اتفاق نه ساختارشکنی (به معنای عامش) است و نه حرکتی آنرمال و آوانگارد. این حرکت فقط یک حرکت است. ما دستگاهِ نیت‌خوان هم نداریم که بخواهیم قضاوت کنیم نوید محمدزاده چرا این کار را انجام داد. اما درنهایت زندگی شخصی اوست و ترجیح داده جلوی صدها دوربین همسرش را ببوسد.

بیشتر بخوانید:








بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *