خداحافظی یوزپلنگ ایرانی از روی لباس تیم ملی! [+عکس]

مالک برند مجید توضیحاتی درمورد پیراهن جدید تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد. در ادامه با خبر طرح پیراهن جدید تیم ملی همراه فیگار بمانید.

ساعدی فر، مالک برند مجید در پوشاک ورزشی گفت: پیراهنی که برای جام جهانی طراحی کردیم نسبت به قبل بسیار متفاوت است. یوز از پیراهن تیم ملی برای جام جهانی حذف شده ولی نمادی از پوستِ یوز بر روی لباس طراحی شده است.

طرح پیراهن جدید تیم ملی

  • لباس تیم ملی ایران
طرح پیراهن جدید تیم
لباس تیم ملی ایران, لباس جدید تیم ملی ایران

لباس جدید تیم ملی ایران

مجید ساعدی فر درباره طرح لباس تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:

لباسی که برای جام جهانی قطر طراحی شده کاملا متفاوت با پیراهنی است که اکنون تیم‌های ملی برتن دارند. قرار بود این پیراهن هفته گذشته رونمایی شود اما شرایط ایجاب نکرد و قرار است ۳۰ مهر البسه تیم‌های ملی رونمایی شود. هفته گذشته نیز طبق آخرین تلاشمان جلسه‌ای با کی‌روش داشتیم و البسه را مروری کرد. خدا را شکر از همه طرح ها و مدل‌ها راضی بودند.

در ادامه میتوانید عکس پیراهن تیم ملی را مشاهده کنید:

طرح پیراهن جدید تیم
لباس جدید تیم ملی ایران, عکس پیراهن تیم ملی

مالک برند مجید اضافه کرد: کشمکش و اختلاف سلیقه‌ها زیاد بود. طبق توافقی که بین وزارت ارشاد، فدراسیون فوتبال و طراحان ما ایجاد شد به توافق رسیدیم و طراحی پیراهن تیم ملی پایان یافت. دخالت وزارت ارشاد در لباس یک تیم فوتبال به همان اندازه بی معنا به نظر می رسد که برای کاور یک آلبوم موسیقی یا پوستر یک فیلم سینمایی تایید وزیر ورزش مورد نیاز باشد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *