تبلیغ پپسی مسی جنجالی شد! [+فیلم]

مسی و رونالدینیو در تبلیغ پپسی برای خاورمیانه جنجالی شد. لیونل مسی و رونالدینیو در تبلیغ جدید پپسی که منطقه خاورمیانه را هدف گرفته است.

مسی اینبار به شکلی دیگر جلوی دوربین رفت. مسی و رونالدینیو در تبلیغ پپسی برای خاورمیانه به گزارش فیگار و به نقل از “ورزش سه“، لیونل مسی، چهره تبلیغاتی اصلی کمپانی پپسی، یک بار دیگر برای تبلیغ این شرکت جلوی دوربین می‌رود اما این بار دو چهره سرشناس فوتبالی دیگر در کنار او حضور خواهند داشت: رونالدینیو و پل پوگبا.

تبلیغ پپسی مسی را در جنجالی غیر اخلاقی قرار داد [+فیلم]

تبلیغ جدید پپسی که منطقه خاورمیانه را هدف گرفته داستانی را برای خود بهم می‌بافد که در خیابان‌های این ناحیه‌ی وسیع می‌گذرد. روایت، داستان یا ماجرای این تبلیغ از سکانسی استارت می‌خورد که مسی در خیابان‌هایی شبیه به اکثر شهرهای خاورمیانه با یک هوادار روبه‌رو می‌شود که به او پپسی تعارف می‌کند. این تعارف حواس ابرستاره آرژانتینی را پرت کرده و باعث می‌شود او لایی بخورد.

باهم این ویدئوی تبلیغاتی از مسی براب پپسی را ببینیم:

مسی و این هوادار مشغول دوئل برای لایی زدن به هم می‌شوند و بعد از مدتی سر و کله یک رهگذر محلی پیدا می‌شود. رونالدینیو و پل پوگبا هم در ادامه وارد صحنه شده و نمایش تکنیک‌های ناب فوتبالی ادامه پیدا می‌کند.

تبلیغ پپسی مسی

تصاویری که از این تبلیغ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. فابریزیو رومانو از هوادارانش خواست که منتظر پخش رسمی تبلیغ جدید مسی باشند چون شاهد صحنه‌هایی ناب از تکنیک فوتبالی این ابرستاره خواهند بود.

بیشتر بخوانید:








بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

تبلیغ پپسی رونالدینیو و مسی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *