از ملاقات عاشقانه لب دریا تا شایعه ازدواج بهاره رهنما با میلیاردر عربستان

به تازگی عکس جدیدی از بهاره رهنما در کنار پسر جوانی که پایه ثابت عکس‌های او می‌باشد در فضای مجازی منتشر شده که باعث پخش شایعه ازدواج بهاره رهنما شد.

ازدواج بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما با پولدار ترین شیخ عربستان +[مراسم عروسی میلیارد دلاری]

بهاره رهنما که به تازگی عکس‌هایی را در کنار پسر جوان و غریبه‌ای در اینستاگرام خود منتشر می‌کند، باز هم عکسی را به همراه او به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد با پولدار ترین شیخ عربستان در ارتباط هست.

بیشتر بخوانید:

از ملاقات‌های عاشقانه بهاره رهنما لب دریا تا ازدواج‌های متعدد

عروسی کردن بهاره رهنما با شیخ عرب

بهاره رهنما در سال 1352 در اراک متولد شد. بهاره دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. رهنما همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. وی دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

عروسی کردن بهاره رهنما با شیخ عرب
عروسی کردن بهاره رهنما با شیخ عرب

شایعه ازدواج بهاره رهنما با شیخ میلیاردر عرب دوباره داغ شده و برخی از رسانه‌ها با شایعاتی که بهم می‌بافند سعی در کج کردن ذهن‌ها درباره سلبریتی‌ها می‌کنند. ماجرای ازدواج بهاره رهنما با شیخ میلیاردر عرب چیست؟

بهاره رهنما به تازگی عکس هایی در اینستاگرام خود با متن عربی و در دبی منتشر کرده است که به شایعات ازدواج سوم او دامن زده است. در ادامه تعدادی از این عکس ها را می بینید که باعث شده است فالوورهای او از ازدواج او با شیخ میلیارد عربی خبر دهند!

شایعه بازگشت مهرداد جم به آغوش دنیا جهانبخت و استوری جنجالی‌اش

البته خود او تا کنون واکنشی به این ماجرا نشان نداده است. یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. استایل او در طول سفر به چهار کشور همواره به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

از ملاقات عاشقانه لب دریا تا شایعه ازدواج بهاره رهنما با میلیاردر عربستان
بهاره رهنما عروسی کرد

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

ازدواج فاطمه گودرزی با همسر سابق بهاره رهنما

ازدواج جنجالی فاطمه گودرزی با حاجی غوغا کرد.

در این تصاویر فاطمه گودرزی در کنار حاجی، همسر سابق بهاره رهنما دیده می شود که چندی پیش طلاق گرفته است. همین موضوع باعث شد تا شایعه ازدواج مجدد فاطمه گودرزی آن هم با همسر سابق بهاره رهنما در میان کابران فضای مجازی دست به دست شود.

اخبار جدید درباره گم شدن سما جهانباز دختر اصفهانی در شیراز [+ادعای فاطمه گودرزی]

فاطمه گودرزی متولد ١٩ تیر ۱۳۴۲ در تهران است.فاطمه گودرزی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است.فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. فاطمه گودرزی دو فرزند به نام پویان و آوا دارد.عکس جدید فاطمه گودرزی منتشر شده است که شایعه ازدواج جنجالی فاطمه گودرزی با حاجی را دوباره داغ کرد.

اخبار بیشتر:

بهاره رهنما عروسی کرد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *