ماجرای دورهمی، مهران مدیری و صدا و سیما چیست؟

بعد از جنجال حرف های مهران مدیری درباره حذف او از صدا و سیما ، حالا گمانه‌زنی‌های حذف دورهمی یا پخش دورهمی بدون مهران مدیری به گوش می‌رسد.

پخش دورهمی بدون مهران مدیری در حال بررسی است. دورهمی برنامه تاک شو به کارگردانی و با اجرای مهران مدیری است. در هر قسمت میهمانانی دعوت شده و مدیری به گفت و گوی با آن‌ها می‌پردازد. در میان برنامه نیز تیمی از بازیگران نمایش طنزی را اجرا می‌کنند.

حذف مهران مدیری از دورهمی یکی از آن دسته از خبرهایی است که بسیاری از طرفداران مهران مدیری بدنبال صدق و صحت آن هستند. حالا سوال اینجاست ایا مهران مدیری در دورهمی می‌ماند یا دورهمی بدون مهران مدیری پخش می‌شود یا با مجری گری مهران مدیری در برنامه دورهمی باید منتظر پخش دوباره این برنامه باشیم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جنجالی حذف دورهمی مهران مدیری از شبکه نسیم

بازگشتِ برنامه «دورهمی» مهران مدیری به تلوزیون

جایگزین مهران مدیری در دورهمی چه کسی است؟

مهران مدیری در ویدیویی اعلام کرد که برنامه دورهمی برای من است و من نمی‌خواهم این برنامه از صدا و سیما نمایش داده شود. این صحبت‌ها در پی اعتراض به شرایط فعلی کشور و در پی اعتراضات بر سر ماجرای مهسا امینی بود.

اما مدتی بعد ویدیوی جدیدی از مهران مدیری منتشر شد که در آن آقای کارگردان می‌گوید:

من سازنده دورهمی هستم، اما صاحب این برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و هر وقت بخواهد می‌تواند آن را پخش کند.

برنامه دورهمی مهران مدیری

پخش دورهمی در حال بررسی است
پخش دورهمی در حال بررسی است

رئیس سازمان صداوسیما در رابطه با برنامه دورهمی مهران مدیری گفت:

ما برای برنامه‌ای هزینه کردیم و تولید شده است. درباره جوانب حقوقی آن در معاونت حقوقی سازمان صداوسیما بررسی‌هایی در حال انجام است، اما باتوجه به موضع‌گیری‌هایی که شد باید درباره ادامه پخش برنامه بررسی انجام شود که برنامه پخش شود یا خیر؟ در حال حاضر جمع بندی این است که دورهمی در کنداکتور پاییز قرار داده نشده است.

او در ادامه افزود:

کسی که توسط رسانه ملی شناخته شده و شهرت پیدا کرده است و این شهرت به رسانه ملی ربط دارد، باید موضع او به طور عادلانه و منصفانه با رسانه ملی هماهنگ باشد. اگر آن قاعده را رعایت نکند سازمان هم وظیفه خود می‌داند که رفتار مناسب را داشته باشد.

اخبار مرتبط با مهران مدیری:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *