دورهمی الناز حبیبی ؛ مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی شوکه شد + [فیلم]

در دورهمی الناز حبیبی مهمان شد. مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی شوکه شد. در ادامه مطلب الناز حبیبی دورهمی همراه فیگار باشید.

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است. الناز حبیبی در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده است.

دورهمی الناز حبیبی

مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی شوکه شد + [فیلم]

الناز حبیبی دورهمی, برادر الناز حبیبی
الناز حبیبی دورهمی, برادر الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگرسینما و تلویزیون در برنامه اخیر «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی حضور یافت اما تصویربرداری این قسمت حاشیه‌های زیادی را به‌همراه داشت. یکشنبه چهارم مهر برنامه گفتگو محور «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی در نماوا پخش شد. در تمام بخش ابتدایی گفت‌وگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و یا از نمای بسیار دور اور را نشان می‌دهند، این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد.

مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی شوکه شد

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دورهمی الناز حبیبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *