روزنامه دانشگاه شریف: عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان معترض حضور داشت!

روزنامه دانشگاه شریف از حضور عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه شریف خبر داد. فردوسی‌پور گزارشگر مطرح فوتبال ایران و از اساتید این دانشگاه است.

حضور عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان شریف که به تفکیک جنسیتی در دانشگاه معترض بودند، توجه‌ها را جلب کرد.

حضور عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان معترض

روزنامه دانشگاه شریف، با انتشار تصاویری از حضور عادل فردوسی‌پور، گزارشگر مطرح فوتبال ایران و از اساتید این دانشگاه در جمع دانشجویانی خبر داد که در اعتراض به تفکیک جنسیتی، در محوطه دانشگاه شریف و روی زمین مشغول غذا خوردن بودند.

روزنامه دانشگاه شریف: عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان معترض حضور داشت!
حضور عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان شریف

عادل فردوسی‌پور (زاده ۱۱ مهر ۱۳۵۳) رفسنجان گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است. فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد.

او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. او تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای ۹۰ پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت.

عادل فردوسی پور همچنین تهیه‌کننده برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است. وی در میان شخصیت‌های تلویزیونی ایرانی از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است و عناوینی مانند “بهترین گزارشگر فوتبال”، “بهترین مجری” و “بهترین چهره تلویزیونی” را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده‌است. در کنار تهیه و اجرای برنامه‌های فوتبالی در تلویزیون و فضای مجازی، آثاری را نیز ترجمه کرده و از مدرسان زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *