ببینید: تصویری دیده نشده از علی کریمی بعد از ترک ایران +[عکس]

جدیدترین عکس علی کریمی بعد از ترک ایران را دیده‌اید؟ تصویری از علی کریمی در دیداری با علیرضا روش، خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام بعد از مدت‌ها منتشر شد.

علی کریمی (زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۷) بازیکن بازنشست فوتبال اهل ایران است. در پی اعتراضات گسترده علی کریمی فوتبالیست معروف ایرانی به جریانات اخیر، با انتشار تصاویری در فضای مجازی، خبر محکومیت علی کریمی در روزهای گذشته منتشر شد.

علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با علیرضا روش، خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.

عکس علی کریمی بعد از ترک ایران

نکته قابل توجه در این عکس چهره علی کریمی است و به نظر می‌رسد گرد پیری روی صورت بازیکن اسبق پرسپولیس و بایرن مونیخ نشسته است. علی کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ ساله خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقه بازی در لیگ‌های ایران، امارات متحده عربی، قطر و آلمان را دارد.

ببینید: تصویری دیده نشده از علی کریمی بعد از ترک ایران +[عکس]
جدیدترین عکس علی کریمی
کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. او در سال ۲۰۱۸ با کسب ۹۱٪ آراء از سوی کاربران وبگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان «بهترین هافبک تاریخ» جام ملت‌های آسیا شناخته شد.

کریمی در سال ۱۳۹۴ نیز، در نظرسنجی برنامه تلویزیونی ۹۰ با کسب ۵۲.۵ درصد آراء، به عنوان محبوب‌ترن فوتبالیست دو دهه (از آغاز دههٔ ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۴) ایران انتخاب شد. وی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست که در آن‌جا در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *