میلیاردر شدن تتلو و سحر قریشی با دروغگویی! [+فیلم]

ساختگی بودن عاشقانه های تتلو و سحر قریشی در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

ماجرای رابطه‌ی تتلو و سحر قریشی چند ماه تیتر اول خبرهای زرد بود. حرف می‌زدند، مصاحبه می‌کردند، تتوهای‌شان را از این طرف تا آن طرف ادامه می‌دادند، ویدیوهای عاشقانه آپلود می‌کردند و قربان‌صدقه‌ی هم می‌رفتند، این به آن می‌گفت «حاج‌خانم» و آن به این می‌گفت:

آقام

آقا غیرتی می‌شد و از حاج‌خانم دفاع می‌کرد و… خلاصه مانند دو قناری عاشق از هم آویزان بودند. اما در تمام این مراحل، حدس می‌زدیم که پشت پرده چه خبر است. حدس می‌زدیم که به‌زودی همه‌ی این مسخره‌بازی‌ها تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن جنجال اسیدی که تتلو روی صورت سحر قریشی ریخت! [+فیلم]

اشتراک دوست‌دخترهای تتلو و داوود هزینه [+فیلم و عکس]

میلیاردر شدن تتلو و سحر قریشی تا ساختگی بودن عاشقانه هایشان

تمام ذهن و روح ما ایرانیان ساده را درگیر خودشان می‌کنند تا دو قرون پول به جیب بزنند! آیا سحر قریشی و امیر تتلو لایق اینهمه توجه هستند؟

سحر قریشی این روزها در دبی زندگی می‌کند و به نظر زندگی آرامی دارد و کم کم از حواشی فاصله گرفته و دیگر خیلی آتش نمی‌سوزاند و برای خود حواشی درست نمی‌کند. البته اوضاع و احوال این روزها و بحث سختی دسترسی به اینستاگرام هم مزید بر علت شده تا سحر قریشی کمی ارام بنشیند. البته این سکوت و آرامش سحر ممکن است آتش زیر خاکستر باشد و خانوم یکدفعه منفجر بشود و با یک عکس یا ویدیو اینستا و دنیای مجازی را بترکاند.

پس از هفته‌ها انتقاد امیر تتلو از سحر قریشی و ادعای وی درباره‌ی جدایی‌اش از قریشی، خانم بازیگر بالاخره تصاویر مشترک خود با آقای خواننده را از صفحه‌ی اینستاگرامش حذف کرد. در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره‌ی او به رابطه‌ی عاشقانه‌اش با تتلو نیست.

اما برخی از رسانه‌ها از حامله‌شدن این بازیگر پیشنین ایرانی می‌گویند که همه‌ی این گمانه‌زنی‌ها با انتشار عکسی از وی در رسانه‌ها شروع شد. در ادامه این عکس را ببینید:

ساختگی بودن رابطه تتلو و سحر قریشی, سحر قریشی و تتلو
ساختگی بودن رابطه تتلو و سحر قریشی, سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام از اقدامات آشوب طلبانه علی کریمی در اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی حمایت کرد؛ اقدامی که به تعبیر کاربران خوش رقصی سلبریتی‌ها برای بازیکن پیشین فوتبال بوده و احتمالا توری برای او پهن کرده است.

تمام هم شد. باید تمام می‌شد. بهتر است که بگویم:

قرار بود تمام شود.

افشاگری آرامه اعتمادی از اتفاق‌های پشت پرده‌ی این ماجرا، هر چند مختصر اما تکان‌دهنده بود. در واقع این فیلم‌نامه‌ی به‌دقت‌طراحی‌شده، برای همه‌ی آن‌هایی که در آن شرکت کردند سود داشت؛ هم بازیگر پرحاشیه و بی‌استعدادی مانند سحر قریشی به صدر خبرها آمد، هم تتلو و یاران و دست‌اندرکاران ماجرا پول خوبی به جیب زدند.

بحث و جدل‌ها بین فالوورها داغ شد، بر تعدادشان افزوده شد و آمار بازدید اینستاگرام و یوتیوب هم بالا رفت و خلاصه همه از این داستان نصیبی بردند، جز مخاطبِ از‌همه‌جا‌بی‌خبری که شنیدن داستان‌های عشقی / آبکی را دوست داشت!

اما این داستان عشقی، علاوه بر آبکی بودن، ساختگی هم بود تا قماری بی‌کم‌وکاست باشد برای شیره مالیدن سر مخاطب. مخاطبی که خانه و زندگی و اتوموبیل میلیون‌دلاری تتلو را می‌بیند و از خودش نمی‌پرسد او چه‌گونه با برگزاری چند کنسرت، آن هم در کشوری دیگر و با سازوکاری دیگر، به این ثروت دست پیدا کرده است. یا از خودش نمی‌پرسد:

اصلاً این خواننده چه‌گونه و از چه راهی، در کشوری که خودش معدن خواننده است، می‌تواند عین آب خوردن کنسرت برگزار کند و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد. یا نمی‌پرسد که: …

مدتی پیش ویدیویی دیدم که در آن یک خانم جاافتاده‌ی ایرانی، هنگامی که تتلو را در یکی از خیابان‌های استانبول می‌بیند، از او درخواست عجیبی می‌کند: این که تتلو، دخترش را برای گروه رقصنده‌‌اش به کار بگیرد. سطح آمال و آرزوها به این حد سقوط کرده است و ما عاشق همین داستان‌های ساختگی و آبکی خواهیم ماند.

فیلم خصوصی  امیر تتلو با روسری:

همه چیز با اخبار اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی به اتمام رسید. تتوی تصویر صورت تتلو را روی دست سحر قریشی ببینید:

ویدیوی خوشگذرانی سحر قریشی در دبی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:







بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *