تا حالا رقص لیلا اوتادی را دیده‌اید؟! [+فیلم]

جنجال هم خوانی لیلا اوتادی با آهنگ لیلا لیلا : رقصیدن لیلا اوتادی در خیابان بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از رقص خود را در اینترنت منتشر کرده است.

رقصیدن لیلا اوتادی در خیابان

انگشتر میلیاردی لیلا اوتادی

رونمایی از انگشتر میلیاردی حسرت برانگیز

لیلا اوتادی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. عکسهای از لیلا اوتادی در جشنواره فیلم در کشور عمان منتشر کرده است که حواشی زیادی در بر داشته است.لیلا اوتادی یکی از بازیگران بی حاشیه است. لیلا اوتادی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است. لیلا اوتادی خواهری به نام تارا دارد که او هم در عرصه هنر فعالیت می کند و جز کارگردان های خوب است.

عشوه های لیلا اوتادی

 ویدیوی رقصیدن لیلا اوتادی که با آهنگ خواننده همخوانی کرده و در قسمت‌هایی از آهنگ با آمدن اسمش به خود اشاره می‌کند مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. خوانندگی لیلا اوتادی را هم در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

انگشتر میلیاردی لیلا اوتادی ؛ رونمایی از انگشتر میلیاردی حسرت برانگیز

حرکات ناموزون لیلا اوتادی ؛ عکس های لیلا اوتادی در مهمانی شیخ عرب

فیلم رقص جنجالی لیلا اوتادی

فیلم رقص لیلا اوتادی, فیلم رقص جنجالی لیلا اوتادی
هم خوانی لیلا اوتادی با آهنگ لیلا لیلا, ویدیوی رقصیدن لیلا اوتادی, آهنگ خواندن لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در کودکی برای بازی در یک فیلم سینمای «کیمیا» به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

در آبان ۱۳۸۹ خورشیدی، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم، اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد.

صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به ۳۰۰۰ عضو رسید و همچنین گروهی با نام موج آزادی وبگاه او را برای مدتی هک کرد. در نهایت، اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی پایان‌نامه تکذیب شد. همچنین اوتادی در واکنش گفت:

دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.

فیلم رقص لیلا اوتادی

فیلم رقص لیلا اوتادی و همچنین آهنگ خواندن لیلا اوتادی را تماشا کنید:

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی لیلا اوتادی

اوتادی در سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی چشمان سیاه مرحوم ایرج قادری حرفه ای کارش را شروع کرد، حضورش در سال ۱۳۸۳ در سریال مهر و ماه شروعی هیجان انگیز برایش در این حوزه با معرفی عوامل فیلم اولش بود.تئاتر مورد علاقه اش نمایش هملت است.

از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می‌دهد. وی خود را انسان کمال‌گرایی می‌داند و می‌گوید:

اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می‌کنم و این موضوع را یک موفقیت می‌دانم.

بیشتر بخوانید:

فیلم رقص جنجالی لیلا اوتادی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *