افشاگری: رابطه طناز طباطبایی و نوید محمدزاده : “نوید خیلی خوش اخلاقه و ما خیلی …”

راز زندگی خصوصی طناز طباطبایی افشا شد؛ رابطه طناز طباطبایی و نوید محمدزاده ! دردسری جدید به خاطر صحبت کردن در رابطه با آقای بازیگر، نوید محمدزاده!

رابطه نوید محمدزاده و طناز طباطبایی چیست؟ طناز طباطبایی درباره رابطه صمیمیانه‌اش با نوید محمدزاده گفته است:

نوید خیلی خوش اخلاقه و ما خیلی دوستای خوبی هستیم خارج از کار. خیلی از موقع‌ها زنگ می‌زدم به نوید می‌گفتم به نظر تو اینجا رو هومن سیدی اینکارو کرد چه جوریا شد، میگفت به هومن اعتماد کن بسیار پارتنر درجه یکیه!

رابطه طناز طباطبایی و نوید محمدزاده

طناز طباطبایی از بازیگران مطرح در سینما و تلوزیون است. همه بر این تصور هستند که طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی خواهر هستند؛ اما نسبت خاصی با یکدیگر ندارند. طناز کارنامه درخشانی در زمینه بازیگری دارد.

زندگی خصوصی طناز طباطبایی
رابطه طناز و نوید محمدزاده

طباطبایی بیشتر در فیلم‌های درام ایفای نقش می‌کند. او در فیلم سینمایی «هیس دختر ها فریاد نمی زنند» نقش پر رنگی از خود به جا گذاشت.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد. او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می‌دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می‌کند و ازدواج سنتی را بیشتر می‌پسندد.

در سال‌های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه‌ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می‌باشد. طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می‌نوازد و در کنار آن نقاشی می‌کشد. او در اوقات فراغت به گالری‌های عکاس و نقاشی می‌رود، کتاب می‌خواند و فیلم می‌بیند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *