کشتی گیری که بدون دادن یک امتیاز قهرمان جهان شد [+عکس]

کشتی گیری که بدون دادن یک امتیاز قهرمان جهان شد. این کشتی گیر اهل کشور آذربایجان توانست حتی بدون دادن یک امتیاز طلای جهان را بر گردن خود بیاندازد.

الدانیز عزیزلی، کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی آذربایجان، موفق شد طلای جهان را کسب کند. در ادامه همراه فیگار باشید.

کشتی گیری که بدون دادن یک امتیاز قهرمان جهان شد

  • کشتی قهرمانی جهان
قهرمانی آذربایجان در کشتی جهانی
قهرمانی آذربایجان در کشتی جهانی

در پایان رقابت های رده بندی و فینال چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، الدانیز عزیزلی، فرنگی کار آذربایجانی موفق شد به مدال طلای وزن ۵۵ کیلوگرم برسد.

عزیزلی که پیش از این یک طلا و دو برنز جهان را در کارنامه داشت و سال گذشته هم در اسلو به برنز جهان رسید، در مسابقات امسال بدون دادن حتی یک امتیاز، همه رقبا را شکست داد و قهرمان شد.

عزیزلی در فینال موفق شد تسورتسومیا از گرجستان را ۸-صفر شکست دهد، او پیش از این مبارزه در دیگر رقابت ها هم بدون اینکه هیچ امتیازی از دست داده باشد، کشتی‌های خود را با نتایج ۸-صفر (یک مبارزه) و ۹-صفر (دو مبارزه) از پیش رو برداشت تا با کسب ۳۴ امتیاز قاطعانه قهرمان سبک وزن شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی گیری که بدون دادن یک امتیاز قهرمان جهان شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *