ببینید: فیلم ترسناک سعید والکور ؛ بازگویی حقایق وحشتناک

به تازگی، ویدئویی از یک بلاگر یوتیوب در فضای مجازی وایرال شده که در ادامه به تماشای فیلم ترسناک سعید والکور خواهیم پرداخت.

سعید والکور، یکی از یوتیوبرهایی است که زیاد اسم او را در چند وقت اخیر شنیدیم و حالا او، ویدئوی جدید خود را به اسم جدیدترین ویدیوی سعید والکور تحت عنوان فیلم وحشتناک جدید سعید والکور به انتشار رسانده که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

ویدیوی جدید وحشتناک سعید والکور در یوتیوب، بازتاب گسترده‌ای را با خودش به همراه داشت و به یکی از ویدئوهای پُربازدید در بین ایرانیان قرار گرفت.

فیلم ترسناک سعید والکور

بازگویی حقایق وحشتناک

فیلم ترسناک سعید والکور
جدیدترین ویدیوی سعید والکور

سعید گل محمدی با نام معروف سعید والکوِر متولد ۱۴ آبان ۱۳۸۴ یک یوتیوبر ایرانی است.او اول ویدیو هایش را با ساخت گیم پلی آغاز کرد و چند روزه ۱۰ هزار شد. پس ا ز آن، کم کم با ساخت ویدیو های ترسناک تر شهرت یافت.

سعید یکی از یوتیوبر‌های معروف و سرشناس اهل ایران است. او متولد سال 1380 می‌باشد و مدتی است که فعالیت خود را در شبکه یوتیوب شروع کرده است و با توجه به ویدیو‌هایی که در چنل خود منتشر می‌‌کند، توانسته سابسکرایب‌های زیادی را به دست آورد و به شهرت خوبی نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین یوتیوبرهای ایرانی

این روزها از سعید والکور به عنوان یکی از یوتیوبرهای خوب جامعه یوتیوب فارسی یاد می‌شود که تا به اکنون ویدیوهای خوبی را ساخته و از سبک خاصی در ساخت محتوای ویدیوهایش پیروی می‌کند. از او به عنوان یکی از موفق‌ترین و خفن‌ترین یوتیوبرهای ایرانی یاد می‌شود که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

ویدیوی جدید وحشتناک سعید والکور

در ادامه می‌توانید فیلم وحشتناک جدید سعید والکور را ببینید:

سعید علاقه بسیار زیادی به گیم دارد و پس از مشاهده ویدیوهای گیمینگ برخی از یوتیوبرهای معروف خارجی تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در این حرفه‌ای شروع کند. او در ابتدا به ساخت ویدیوهای گیمینگ در چنل یوتیوب خود پرداخت و پس از مدتی ویدیوهای او مورد استقبال کاربران یوتیوب قرار گرفت و کم کم تعداد سابسکرایب های او در یوتیوب افزایش یافت.

سپس سعید به ارتقای ویدیوهای خود پرداخت و در کنار آن به ساخت کلیپهای فان و سرگرمی و همچنین کلیپ‌های ترسناک روی آورد که این موضوع باعث شد تا او به شهرت خوبی برسد و در حال حاضر به یکی از بهترین و معروف‌ترین یوتیوبرهای جوان ایرانی تبدیل شده است که فیلم ترسناک سعید والکور می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *