ببینید: ویدیوی چالش خوراکی ونزدی آدامز

به تازگی، ویدیوی چالش خوراکی ونزدی آدامز در فضای مجازی وایرال شده که بازتاب‌های فراوانی را نیز در فضای رسانه کسب کرد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فیلم چالش غذای ونزدی در فضای مجازی، تحت عنوان کلیپ چالش ونزدی منتشر شد که بازتاب و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت و چالش غذایی ونزدی آدامز نشان داد.

ویدیوی چالش خوراکی ونزدی آدامز

چالش غذایی ونزدی آدامز

ویدیوی چالش خوراکی ونزدی آدامز
چالش غذایی ونزدی آدامز

ونزدی آدامز، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های یونیورسال پیکچرز می‌باشد که دختر هانواده آدامز کلاسیک است. این خانواده، تاریخچه‌ای جذاب و تاریخی دارند که تیم برتون، به تازگی سریالی محبوب از دخترِ این خانواده، یعنی ونزدی را به نمایش گذاشت. همین امر برتون، باعث شد تا بسیاری از فن‌پیج‌های جدیدی برای این شخصیت آغاز به فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید:

چالش ونزدی در مدرسه را ببینید

زمان پخش فصل 2 سریال ونزدی

به تازگی، یک دختر که ادعا می‌کند یکی از عاشقان ونزدی آدامز است، خودش را به شکل او درآورده و با دوستانش شروع به آغاز چالش‌های مختلف، با کاسپلی این شخصیت انجام می‌دهد.

فیلم چالش غذای ونزدی

در ادامه می‌توانید کلیپ چالش ونزدی را ببینید:

درباره ونزدی آدامز بخوانید:

ونزدی فِرایدِی آدامز، تنها دختر خانواده آدامز، از شخصیت‌های خیالی خلق‌شده توسط کاریکاتوریست آمریکایی، چارلز آدامز است. این شخصیت از سال ۱۹۶۴ در طیف گسترده‌ای از اقتباس‌های رسانه‌ای ظاهر شده و توسط چندین بازیگر زن از جمله لیزا لورینگ، کریستینا ریچی، جنا اورتگا و صداپیشگی کلویی گریس مورتس به تصویر کشیده شده است.

ونزدی آدامز دختری است که درگیر مفهوم «مرگ» است. او بیشتر آزمایش‌هایش را روی برادرش پاگزلی برای «سرگرمی» یا برای تنبیه او انجام می‌دهد. ونزدی بارها سعی کرده پاگزلی را بکشد. او از پرورش عنکبوت و تحقیق در مورد مثلث برمودا لذت می‌برد. او به دلیل شخصیت گوتیک خود تمایل به مبهوت‌کردن مردم دارد.

بارزترین ویژگی‌های ونزدی، پوست رنگ‌پریده و گیسوبافته‌های بلند و تیره‌رنگ او است. او به ندرت احساسات خود را ابراز می‌کند و به‌طور کلی سرد است. ونزدی معمولاً یک لباس مشکی با یقهٔ سفید، و جوراب‌ها و کفش مشکی می‌پوشد. نام اعضای خانواده آدامز که نخستین بار در سری کارتون‌های نیویورکر در سال ۱۹۳۸ ظاهر شدند، فاش نشده بود. زمانی که شخصیت‌ها برای سریال تلویزیونی ۱۹۶۴ اقتباس شدند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *