ویدیویی جالب از ترسیم کشورها به عنوان نوزاد توسط هوش مصنوعی

این روزها ویدیوهای بسیاری از شبیه‌سازی‌ها توسط هوش مصنوعی منتشر می‌شود. ویدیویی جالب ترسیم هوش مصنوعی از کشورها به عنوان نوزاد را در ادامه تماشا کنید.

ترسیم هوش مصنوعی از کشورها به عنوان نوزاد

هوش مصنوعی این روزها در فضای مجازی به شدت مورد توجه همگان قرار گرفته است و به خلق ویدئوهای از آینده می‌پردازد. هوش مصنوعی اینبار برای معرفی کشور‌ها از ترسیم چهره نوزادان متعلق به هر کشور استفاده کرده است.

ویدیوی ترسیم کشورها به عنوان نوزاد توسط هوش مصنوعی را ببینید:


بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی (به انگلیسی: Artificial intelligence) (به اختصار: AI)، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی می‌تواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد. برخی از منابع شناخته شده از اصطلاح «هوش مصنوعی» جهت توصیف ماشینی استفاده می‌کنند که عملکردهای «شناختی» را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کنند، همچون «یادگیری» و «حل مسئله»، با این حال این تعریف توسط محققان اصلی در زمینه AI رد شده‌ است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *