پیشبینی آلودگی آب با هوش مصنوعی

به تازگی، پس از اینکه هوش مصنوعی تقریباً همه کار انجام داد، حالا پیشبینی آلودگی آب با هوش مصنوعی یکی از خاصیت‌های او بود که به نمایش گذاشته شد.

چندی پیش، پس از اینکه مردم متوجه شدند که هوش مصنوعی دیگر کاری نیست که نتواند انجام دهد، باری دیگر مردم را غافلگیر کرد و با پیش بینی هوش مصنوعی برای جلوگیری از آلودگی آب بازتاب‌های گسترده‌ای را تحت عنوان استفاده از هوش مصنوعی برای حدس آلودگی آب به وجود آورد.

مدیریت آب آلوده توسط هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین اتفاقات چند دهه اخیر بود که می‌تواند تأثیر زیاد و مستقیمی بر روی آب و پاکیزه بودن آب نوشیدنی داشته باشد.

پیشبینی آلودگی آب با هوش مصنوعی

پیش بینی هوش مصنوعی برای جلوگیری از آلودگی آب

پژوهشگاه فضای مجازی با بررسی یافته‌های دانشمندان از شیوه‌های نوین مدیریت منابع آب، اعلام کرد:

تحقیقات نشان می‌دهد که تخمین میزان ذخایر آبی در آینده با استفاده از هوش مصنوعی ممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی انسان گونه متا

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای راحت‌تر شدن زندگی مردم

همچنین، هوش مصنوعی در جنوب غربی انگلستان برای پیش بینی آلودگی قبل از وقوع و کمک به جلوگیری از آن استفاده خواهد شد. امید است که پروژه آزمایشی در دوون به بهبود کیفیت آب در استراحتگاه ساحلی Combe Martin کمک کند و آن را به مکانی بهتر برای شنا تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

کلیپ طنز از خوانندگی بیلی آیلیش به زبان بندری توسط هوش مصنوعی

شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی

حسگرهایی که در رودخانه‌ها و مزارع قرار می‌گیرند، تصویری از وضعیت رودخانه‌های محلی، بارندگی و خاک ایجاد می‌کنند. سپس هوش مصنوعی این داده‌ها را با تصاویر ماهواره‌ای استفاده از زمین محلی ترکیب می‌کند.

پیشبینی آلودگی آب با هوش مصنوعی
پیش بینی هوش مصنوعی برای جلوگیری از آلودگی آب

استفاده از هوش مصنوعی برای حدس آلودگی آب

پیشبینی آلودگی آب با هوش مصنوعی
مدیریت آب آلوده توسط هوش مصنوعی

 

هوش مصنوعی یا همان Artificial intelligence، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *