خاطره فردوسی پور از عمه اش در مصاحبه با پژمان جمشیدی در برنامه فوتبال 360

مهمان برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور ، پژمان جمشیدی بود. گفت و گوی جنجالی پژمان جمشیدی و عادل فردوسی پور در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

پژمان جمشیدی در برنامه فوتبال 360 حاضر شد. گفتگوی فردوسی پور و پژمان جمشیدی در فوتبال 360 بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور از پلتفرم خانگی منتشر می‌شود. عادل فردوسی‌پور در ادامه مصاحبه‌های‌هایش در برنامه «فوتبال ۳۶۰» سراغ پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و بازیگر فعلی سینما رفته است.

عادل در این گفت‌وگو فلش‌بکی به دوران فوتبال پژمان جمشیدی زد و بار دیگر به شوخی ماجرای تعداد بازی‌ها و گل ملی جمشیدی را پیش کشید. مسئله‌ای که حتی در سریال پژمان نیز به دفعات با آن شوخی شد. حضور پژمان جمشیدی در برنامه فوتبال 360 باعث شد تا دوباره یادی از این لحظات طنز کنیم.

جنجال گفتگوی فردوسی پور و پژمان جمشیدی در فوتبال 360 به بخشی از مصاحبه بر می‌گردد که این بازیگر مطرح کشورمان به شوخی پاسخ عادل را داد و گفت:

به جای اینکه انقدر پیگیر تعداد بازی‌ها ملی من باشی، پیگیر حق خودت از تلویزیون باش و آن را پس بگیر!

البته پژمان جمشیدی و عادل فردوسی پور هر دو مزاح می‌کردند.

گفت و گوی جنجالی پژمان جمشیدی و عادل فردوسی پور

بخش اول گفت و گوی جمشیدی و فردوسی پور (کلیک کنید)

خاطره فردوسی پور از عمه اش :

بخش دوم گفت و گوی جمشیدی و فردوسی پور (کلیک کنید)

نسخه کامل این گفتگو در یوتیوب (فیلترشکن خود را روشن کنید)

خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا

پژمان جمشیدی در برنامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده است از خاطره خنده‌دار و بامزه‌اش با علی مصفا گفت. علی مصفا متولد ۱۱ آذر ۱۳۴۵ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی می‌باشد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است، در رشته عمران فارغ‌التحصیل شده‌ است.

مصفا دو فیلم بلند سینمایی زنی در دوردست (۱۳۸۴) و پله آخر (۱۳۹۰) با حضور همسرش لیلا حاتمی کارگردانی کرده‌ است. او برای نقش‌آفرینی در جهان با من برقص (۱۳۹۸) دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را گرفت.

خاطره پژمان جمشیدی از همسفری با علی مصفا

در ادامه شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا را ببینید:


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *