تماشا کنید: گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

فیلم منشتر شده از گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و توجهات زیادی را به این بازیگران جلب کرده است.

به مناسبت تولد زنده یاد علی انصاریان در 14 تیر ،گریه حامد اهنگی و یوسف تیموری برای علی انصاریان با اهنگ دلخوری از نیما صالحی منتشر شد. این ویدیو تحت عنوان گریه یوسف تیموری و اهنگی برای فوت علی انصاریان وایرال شده است. در ادامه با کلیپ گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای انصاریان با اهنگ نیما صالحی به نام دلخوری با فیگار بمانید.

گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

اشک های یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

گریه و دلتنگی یوسف تیموریان و حامد آهنگی به یاد مرحوم علی انصاریان در شبکه های اجتماعی دوباره وایرال شده است. تولدت علی انصاریان مبارک.، یادش همیشه گرامی باد.

گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان
گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

اشک ریختن یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

در قسمت پنجم فصل 6 برنامه جوکر نام علی انصاریان و مهرداد میناوند به میان آمد، تیموری به یاد این دو چهره فقید فوتبال ایران، به صورت تعمدی خندید و از داور مسابقه کارت قرمز گرفت.

این حرکت تیموری، منجر به ایجاد یک فضای احساسی شد و اشک همه حاضران حتی آنهایی که به سختی در این برنامه می خندیدند را در آورد تا جایی که سیامک انصاری داور جوکر را هم تحت تاثیر قرار داد.

فوری : افشای جنجالی داماد علی انصاریان در مورد مرگ او !!! [+جزئیات]

علی انصاریان در تاریخ 22 دی 1399 در ویژه برنامه دربی به کرونا مبتلا شد که با درگیر شدن به ریه او به بیمارستان انتقال داده شد. او بعد از حدود سه هفته دست و پنجه نرم کردن با این بیماری در تاریخ 14 بهمن 1399 به کما رفت و بعد از این اتفاق درگیر شدن ریه او به 100 درصد رسید و روز بعد یعنی 15 بهمن در سن 43 سالگی دار فانی را وداع خواند.

داماد خانواده علی انصاریان در دومین سالگرد فوت علی انصاریان یک استوری را منتشر کرده و نوشت:

“بعد از گذشت دوسال و با دوندگی بسیار توانسته ایم به پرونده پزشکی علی انصاریان دست پیدا کنیم و در این پرونده با تخلف ها و اشتباهات پزشکی زیادی رو به رو شویم. متاسفانه در این پرونده شاهد تزریق سلول بنیادی بدون اطلاع به خانواده و حتی جعل امضا و اثر انگشت هم بودیم که آنها را در مراجع قضایی ثبت کردیم.”

علی انصاریان یکی از قربانیان نبود واکسن در ایران بود. یادش همیشه سبز.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *