فوری: آناشید حسینی راهی بیمارستان شد! +[مراسم عروسی جنجالی آناشید حسینی]

به تازگی خبر بستری شدن آناشید حسینی در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی بین کاربران را درپی داشته است.

تصویری از آناشید حسینی بر روی تخت بیمارستان منتشر شد که به شدت وایرال شده است. در ادامه مطلب با خبر آناشید حسینی در بیمارستان همراه ما بمانید.

بستری شدن آناشید حسینی

آناشید حسینی بیمارستان

به گزارش منابع خبری:

آناشید حسینی در بیمارستان بستری شده است. او  در 4 بهمن 1370 در شهر اهواز متولد شده است. در ادامه می‌توانید عکس آناشید حسینی روی تخت بیمارستان را مشاهده کنید:

بستری شدن آناشید حسینی
بستری شدن آناشید حسینی

مراسم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

آناشید حسینی طراح لباس معروف ایرانی با دکتر امین رضا چلبیانلو که تهیه کننده سینما و دندانپزشکش است، ازدواج کرد. این طراح لباس مشهور متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ است و در شهر اهواز به دنیا آمده اما از دو سالگی به تهران مهاجرت کرده و در این شهر زندگی می کند.

ازدواج اناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

عکس ها و‌ فیلم مراسم عروسی آناشید حسینی با امین رضا چلبیانلو با گذر یکسال که مصادف با سالگرد ازدواج آنهاست وایرال شده است.

مراسم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو
مراسم عروسی جنجالی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

فیلم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو


جشن عروسی آناشید حسینی با دکتر امین رضا چلبیانلو

مراسم عروسی آناشید حسینی و دکتر امین رضا چلبیانلو در روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد و این زوج سلبریتی به تازگی تصاویر آن را در فضای مجازی بارگذاری کردند. آنچه در عکس و فیلم های به اشتراک گذاشته شده توجه کاربران را به خود جلب کرده است، لباس عروس لاکچری و گران قیمت آناشید حسینی است.

در عکس منتشر شده که اولین عکس مشترک آناشید حسینی و همسسرش دکتر چلبیانلو پس از عروسی است، این زوج سلبریتی فضای مجازی در یک جشن سینمایی هم دیده می شوند. آنچه در عکس و فیلم های به اشتراک گذاشته شده توجه کاربران را به خود جلب کرده است، لباس عروس لاکچری و گران قیمت آناشید حسینی است.

ازدواج اناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

مراسم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو
مراسم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

آناشید حسینی و همسرش دکتر چلبیانلو در جشن دومین آیین سپاس تهیه کنندگان سینمای ایران شرکت کردند. دکتر چلبیانلو و آناشید حسینی برای اولین بار تصاویری را در کنار یکدیگر به اشتراک گذاشتند و به تمام شایعات پایان دادند و مشخص شد آنها ازدواج کرده اند. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

ازدواج اناشید حسینی با امین رضا چلبیانلو

مراسم عروسی آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو
مراسم عروسی آناشید حسینی با چلبیانلو

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *