دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از بتمن (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب از بتمن (محبوب‌ترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این شخصیت پُر طرفدار کمپانی DC) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

بروس وین به نام والدین کشته شده خود، جنگ ابدی را با جنایتکاران شهر گاتهام آغاز می‌کند. او انتقام جویی است. او شب است. او بتمن است.

یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های خیالی در جهان، بتمن می‌باشد که زندگی خود را وقف یک جنگ صلیبی بی پایان کرده است، جنگی علیه همه جنایتکاران به نام والدین کشته شده‌اش که در کودکی از او گرفته شده‌اند. از آن شب غم انگیز، او بدن و ذهن خود را به کمال فیزیکی نزدیک کرده است تا یک سوپر قهرمان خودساخته باشد. او زرادخانه ای از فناوری را توسعه داده است که اکثر ارتش‌ها را شرمنده می‌کند. او تیم‌هایی از دیگر قهرمانان دی سی خود مانند لیگ عدالت را راه اندازی کرده است.

زندگی دوگانه بروس وین که هر روز یک میلیاردر است، آسایش یک زندگی بدون نگرانی مالی را برای او فراهم می‌کند، یک پیشخدمت وفادار که به نگهبان آن تبدیل می‌شود و پایگاه عالی عملیات در شبکه باستانی غارها در زیر املاک وسیع خانواده‌اش ساخته است. با این حال، در شب، او تمام تظاهر را کنار می‌گذارد، شنل گوش‌دار و کت نوک تیز خود را به تن می‌کند و به خیابان‌های سایه‌دار، آسمان و پشت بام‌های شهر گاتهام می‌رود.

دانلود والپیپر جذاب از بتمن

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی بتمن
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از بتمن
دانلود والپیپر جذاب از بتمن
دانلود پس زمینه خفن بتمن
دانلود بک گراند با کیفیت بتمن

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *