به پایان رسیدن مانگا Saga Of Lioncourt در چپتر بعدی [+جزئیات]

اخبار تازه نشان می‌دهد مانگا Saga Of Lioncourt در چپتر بعدی که در ماه فوریه منتشر می‌شود قرار است به پایان برسد. در ادامه این خبر با فیگار همراه بمانید.

حساب رسمی توییتر وب‌سایت مانگا کامیک گاما Takeshobo روز دوشنبه اعلام کرد که مانگا Saga Of Lioncourt از Nagy، اقتباسی از لایت ناول هیرواکی اوگورا با همین عنوان، در فصل بعدی خود در فوریه به پایان می‌رسد. ناگی در سال 2019 مانگا را با طراحی شخصیت اصلی توسط Toi8 در مجله ماهانه کیسکا Takeshobo راه‌اندازی کرد. این مجله در ژانویه 2022 انتشار را به حالت تعلیق درآورد و مانگا در فوریه به وب‌سایت Web Comic Gamma منتقل شد.

به پایان رسیدن مانگا Saga Of Lioncourt در چپتر بعدی

پایان مانگا محبوب Saga Of Lioncourt

به پایان رسیدن مانگا Saga Of Lioncourt در چپتر بعدی
به پایان رسیدن مانگا Saga Of Lioncourt در چپتر بعدی

Takeshobo اولین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در سال 2020 و جلد پنجم را در سپتامبر 2022 منتشر کرد. J-Novel Club در سال 2022 مجوز مانگا را صادر کرد و آن را به صورت دیجیتالی منتشر کرد.

این شرکت داستان مانگا را اینگونه شرح می‌دهد:

تاداشی تاناکا یک کارمند معمولی اداری است که زندگی او در چهل و یک سالگی به دلیل سرطان به طور ناگهانی به پایان می‌رسد. اما به جای رفتن به بهشت، خود را در دنیایی شبیه اروپای قرون وسطی می‌بیند. درست مانند قرون وسطی، هیچ امکانات مدرنی وجود ندارد، مردم با دست غذا می‌خورند و خوک‌ها آزادانه در خیابان‌ها پرسه می‌زنند.

بدتر از همه، جنگ بین ملت‌ها یک اتفاق روزمره است. اکنون تاداشی تاناکا باید زندگی دوم خود را به عنوان واریان دی لیونکورت داشته باشد. آیا یک کارمند اداری معمولی می‌تواند در این دنیای بی رحم زنده بماند؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *