بازی Code Geass Genesis Re;Code در ماه آوریل غیرفعال می شود [+جزئیات]

اخبار جدید نشان می‌دهد بازی محبوب Code Geass Genesis Re;Code قرار است به زودی غیرفعال شود. در ادامه این خبر با ما همراه بمانید.

وب‌سایت رسمی بازی Code Geass Genesis Re;Code روز سه‌شنبه اعلام کرد که در ۲۷ آوریل ساعت ۳ بعد از ظهر به سرویس خود پایان می‌دهد. JST (2:00 بامداد EDT). پس از تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده بازی در 31 ژانویه، فروش دایتو پولی، پاس روزانه و بوست پاس پایان می‌یابد.

دسترسی به بازی از خارج از ژاپن نیز به طور موقت متوقف خواهد شد. داستان اصلی بازی، “Line Arc” تا پایان سرویس ادامه خواهد داشت. بازی پس از پایان سرویس شروع به بازپرداخت برای Daito پولی استفاده نشده می‌کند، جایی که یک پنجره تأیید کد مخفی برای بازیکنان ظاهر می‌شود. توزیع برنامه، پشتیبانی و پذیرش درخواست بازپرداخت بازی در 30 ژوئن به پایان می‌رسد.

بازی Code Geass Genesis Re;Code در ماه آوریل غیرفعال می شود

پایان یافتن سرویس بازی Code Geass Genesis Re;Code

بازی Code Geass Genesis Re;Code در ماه آوریل غیرفعال می شود
بازی Code Geass Genesis Re;Code در ماه آوریل غیرفعال می شود

این بازی پس از چندین تاخیر در اکتبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد. «بازی نقش‌آفرینی Geass» للوچ، آکیتو و دیگر شخصیت‌های پروژه‌های انیمه را جمع‌آوری می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد داستان‌های مختلفی را از سراسر فرنچایز تجربه کنند.

گیم پلی آن هم دارای عناصر نقش آفرینی و هم عناصر شبیه سازی است. این بازی دارای سناریوهای داستانی کاملاً جدید و اصلی از نویسندگان برجسته و طلوع آفتاب، و همچنین تصاویر انحصاری اصلی متعدد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *