وقفه جدید مانگا Ranking of Kings [+جزئیات]

به تازگی اخبار جدیدی درباره وقفه جدید مانگا Ranking of Kings منتشر شده است. در ادامه به جزئیات وقفه مانگا Ōsama Ranking می‌پردازیم.

چپتر 230/231 از مانگای Ranking of Kings شنبه گذشته نشان داد که این مانگا برای مدتی در وقفه خواهد بود. تاریخ بازگشت مانگا Ranking of Kings هنوز مشخص نیست.

وقفه جدید مانگا Ranking of Kings

Tōka از ماه مه 2017 مانگا را در وب‌سایت مانگای ارسالی توسط کاربر Manga Hack و مکان‌های دیگر پخش می‌کند. BookLive این مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند. پانزدهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا در 12 دسامبر در ژاپن ارسال شد.

وقفه جدید مانگا Ranking of Kings
مانگا Ranking of Kings

وقفه مانگا Ōsama Ranking

داستان این انیمه:

مردم پادشاهی به شاهزاده بوجی جوان که نه می‌شنود و نه می‌تواند صحبت کند، به تحقیر نگاه می‌کنند. آنها او را “شاهزاده بی‌فایده” نام برده‌اند، در حالی که به حماقت فرضی او را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

با این حال، اگرچه بوجی ممکن است از نظر بدنی قوی نباشد، اما مطمئناً ضعیف قلب نیست. وقتی یک برخورد تصادفی با موجودی در سایه باید او را تحت تأثیر قرار می‌داد، در عوض باعث می‌شود او باور کند که در میان کسانی که فقط متوجه کاستی‌های او شده‌اند، دوستی پیدا کرده است. او مرتباً با این سایه ملاقات می‌کند، تا جایی که حتی این موجود نیز شروع به وابسته شدن به بوجی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *