ممنوع شدن مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا [+جزئیات]

خبر ممنوع شدن مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا جنجال به پا کرد. در ادامه به منع مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا می‌پردازیم.

مدرسه متوسطه‌ گیفورد در شرق فلوریدا، پس از دریافت شکایت‌هایی از برخی گروه‌ها، مانگای “Assassination Classroom” را در ماه گذشته از کتابخانه خود حذف کرد. همچنین، در ماه گذشته، پس از شکایت یکی از والدین، دبیرستان المبروک در جنوب شرق ویسکانسین نیز این مانگا را از کتابخانه الکترونیکی خود حذف کرد. این سری نیز در ایالت‌های دیگری با چالش روبرو شده است. در ادامه به جزئیات حذف مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا می‌پردازیم.

ممنوع شدن مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا

ممنوع شدن مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا
Assassination Classroom

در مانگای “Assassination Classroom” و نسخه‌های تبدیل شده آن، یک کلاس دانش‌آموزی از دانش‌آموزان متوسطه به ترتیب مأموریت دارند که معلم کلاس خود را (که در واقع یک بیگانه با قدرت فوق‌العاده است) پیش از اینکه در پایان سال تحصیلی زمین را نابود کند، به قتل برسانند.

مدرسه متوسطه Gifford، سه کتاب از این سری را که تصاویری از دانش‌آموزان با تفنگ‌ها در کلاس دارند، از کتابخانه خود حذف کرد. به گفته جنیفر پیپین، رئیس گروه مادران برای آزادی در شهرستان Indian River، بر اساس حوادث اخیر تیراندازی در مدارس آمریکا، این کتاب‌ها نامناسب هستند. پیپین افزود:

“ما نمی‌خواهیم دانش‌آموزان فکر کنند که به قتل معلمان‌شان می‌توانند بپردازند.”

حذف مانگا Assassination Classroom در مدارس فلوریدا

یک گروه دیگر از فلوریدا به نام Citizens Defending Freedom در روز دوشنبه اعلام کرد که به مانگا به دلیل محتوای خشونت‌آمیز و جنسی‌اش اعتراض خواهند کرد که در مدارس متوسطه فلوریدا یافت می‌شود. مدیر ارتباطات ملی این سازمان، کریستن هوبر، گفت:

“همه باید موافق باشیم که خشونت علیه معلمان و محتوای جنسی صریح، چیزی نیست که مدارس باید درخشان کنند یا ترویج دهند، به خصوص با پول مالیاتی مردم.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *