وقفه جدید مانگا Boruto [+تاریخ بازگشت]

اخبار جدیدی درباره وقفه جدید مانگا Boruto منتشر شده است. در ادامه مطلب شروع وقفه مانگا Boruto به تاریخ بازگشت مانگا Boruto نیز می‌پردازیم.

شماره ژوئن مجله Shueisha’s V Jump روز جمعه اعلام کرد که مانگای بوروتو ماساشی کیشیموتو و میکیو ایکموتو از شماره بعدی مجله به وقفه می نشیند و در شماره اکتبر مجله که باید در حدود 20 آگوست ارسال شود، بازخواهد گشت. مانگا پس از بازگشت وارد آرک جدیدی می‌شود.

وقفه جدید مانگا Boruto

وقفه جدید مانگا Boruto
مانگای بوروتو

داستان‌نویس مانگا، Ukyō Kodachi و Ikemoto، مانگای دنباله‌دار را در مجله هفتگی Shonen Jump Shueisha در ماه می ۲۰۱۶ راه‌اندازی کردند و مانگا ماهانه در مجله پخش می‌شد. مانگا در ژوئیه 2019 به V Jump منتقل شد. کیشیموتو در نوامبر 2020 جایگزین کوداچی به عنوان داستان نویس مانگا شد و با چپتر 52 مانگا شروع شد.

Shueisha نوزدهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 3 فوریه منتشر کرد. Viz Media این مانگا را به صورت دیجیتالی و چاپی منتشر می کند. انیمه تلویزیونی Boruto: Naruto Next Generations در آوریل 2017 در ژاپن در تلویزیون توکیو به نمایش درآمد. قسمت اول این انیمه با 293 اپیزود خود در 26 مارس به پایان رسید.

Viz Media مجوز این سریال را صادر کرد و آن را در Hulu پخش کرد که در ژاپن پخش شد و Crunchyroll نیز در حال پخش انیمه است. پخش این انیمه در بلوک Toonami از بزرگسالان Swim در سپتامبر 2018 آغاز شد. Viz Media در حال انتشار انیمه در ویدیوی خانگی است.

شروع وقفه مانگا Boruto

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *