تاریخ پایان مانگا Akudama Drive مشخص شد

به تازگی تاریخ پایان مانگا Akudama Drive فاش شد. در ادامه مطلب پایان مانگا آکوداما درایو به جزئیات مانگا Akudama Drive خواهیم پرداخت.

خالق مانگا، روکورو اوگاکی، در 11 آوریل فاش کرد که دنیمو نهمین و آخرین جلد از اقتباس مانگایی خود از Too Kyo Games و مجموعه تلویزیونی اصلی انیمیشن تلویزیونی Akudama Drive توسط Studio Pierrot را در ماه می منتشر خواهد کرد.

تاریخ پایان مانگا Akudama Drive

تاریخ پایان مانگا Akudama Drive
پایان مانگا آکوداما درایو

Ōgaki مانگا را در ژوئیه 2020 در Renta راه اندازی کرد. DeNIMO هشتمین جلد دیجیتالی مانگا را در 1 آوریل منتشر کرد. Renta همچنین مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر می کند. این انیمه در اکتبر 2020 پس از تأخیر آن از ژوئیه 2020 در ژاپن به نمایش درآمد.

Funimation انیمه را با زیرنویس انگلیسی هنگام پخش در ژاپن پخش کرد و همچنین یک دوبله انگلیسی را پخش کرد. Funimation این انیمه را بر روی دیسک بلوری و دی وی دی در نوامبر 2021 منتشر کرد. Ōgaki یک اقتباس مانگایی از انیمیشن The Unlimited – Hyōbu Kyōsuke را در مجله Shogakukan’s Shōnen Sunday Super در سال 2013 راه اندازی کرد و آن را در سال 2015 با شش جلد به پایان رساند. 

جزئیات مانگا Akudama Drive

Ōgaki مانگای Crazy Food Truck را در مجله Shinchosha’s Monthly Comic @Bunch در جولای 2020 راه‌اندازی کرد و آن را در دسامبر 2021 به پایان رساند. Shinchosha جلد سوم و آخرین مانگا را در فوریه 2022 منتشر کرد. Viz Media مجوز مانگا را صادر کرد و جلد سوم آن را در تاریخ 21 مارچ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *