تاریخ بازگشت مانگا Otome Yōkai Zakuro فاش شد

به تازگی تاریخ بازگشت مانگا Otome Yōkai Zakuro فاش شد. در ادامه این مطلب به جزئیات مانگا Otome Yōkai Zakuro خواهیم پرداخت.

حساب رسمی توییتر برای وب سایت و برنامه مانگا جنتوشا Comic Boost روز پنجشنبه اعلام کرد که لیلی هوشینو پس از هفت سال وقفه، مانگا Otome Yōkai Zakuro خود را در پاییز امسال در Comic Boost از سر خواهد گرفت. در ادامه به جزئیات وقفه مانگا Otome Yōkai Zakuro می‌پردازیم.

تاریخ بازگشت مانگا Otome Yōkai Zakuro

تاریخ بازگشت مانگا Otome Yōkai Zakuro
وقفه مانگا Otome Yōkai Zakuro

هوشینو در اکتبر 2016 پس از به دنیا آوردن یک پسر به وقفه رفت. او سپس در مارس 2019 فرزند دوم خود را به دنیا آورد. او در ژانویه 2016 اعلام کرده بود که ازدواج کرده است. مانگای Kigurumi Guardians نیز هنگام به دنیا آمدن اولین فرزندش وقفه داشت، اما هنوز تاریخ بازگشت را اعلام نکرده است.

این مانگا در سال 2013 در مجله Kodansha’s Nakayoshi راه اندازی شد و دارای سه جلد است. انتشارات کودانشا ایالات متحده آمریکا هر سه جلد فعلی را به زبان انگلیسی منتشر کرده است. هوشینو مانگای Otome Yōkai Zakuro را در مجله Comic Birz جنتوشا در سال 2006 راه اندازی کرد، جایی که تا وقفه ادامه داشت.

جزئیات مانگا Otome Yōkai Zakuro

دهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا در سال 2015 ارسال شد. این مانگا الهام بخش یک مجموعه انیمه تلویزیونی 13 قسمتی بود که در سال 2010 پخش شد. NIS America انیمه را بر روی DVD در سال 2012 منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *