ویدیو : آواز خواندن مریم امیر جلالی برای تولد سیروس گرجستانی

به تازگی ویدیویی از آواز خواندن مریم امیر جلالی برای تولد سیروس گرجستانی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد.

اخیرا ویدیویی از مریم امیر حلالی در حال آواز خواندن در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به زاد روز مرحوم سیروس گرجستانی بازیگر معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی می‌باشد. گویا ویدیوی شعر خواندن مریم امیر جلالی برای مرحوم سیروس گرجستانی در حال دست به دست شدن بوده و جزء پر بازدید ترین پست در شبکه‌های مجازی شده است.

آواز خواندن مریم امیر جلالی برای تولد سیروس گرجستانی

آواز خواندن مریم امیر جلالی برای تولد سیروس گرجستانی
ویدیویی از مریم امیر حلالی در حال آواز خواندن

مریم امیرجلالی که به گفته خودش در سریال‌هایی چون «متهم گریخت» و «پشت کنکوری‌ها» و تله‌فیلم‌های «چمدان‌های خالی» و «ماشین مشتی ممدلی» با مرحوم گرجستانی همبازی بوده است.

وی درباره این هنرمند فقید به خبرگذاری ایسنا گفت:

“اصلی‌ترین کاری که با هم داشتیم همان «متهم گریخت» است؛ چون تمام خاطره‌ها و صمیمیتی که بین من و مرحوم گرجستانی شکل گرفت، مربوط به همین سریال است.”

شعر خواندن مریم امیر جلالی برای مرحوم سیروس گرجستانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دکلمه خوانی مریم امیر جلالی برای زادروز سیروس گرجستانی را ببینید:

مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران، بازیگر است او اصالتا تهرانی است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود. وی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته حسابداری می باشد که اولین بار در 47 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با خانه به دوش رضا عطاران به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *