لایو اکشن جدید مانگا What Did You Eat Yesterday تایید شد [+تاریخ انتشار]

به تازگی لایو اکشن جدید مانگا What Did You Eat Yesterday تایید شد. در ادامه به جزئیات لایواکشن What Did You Eat Yesterday می‌پردازیم.

تلویزیون توکیو روز سه شنبه اعلام کرد که در حال تولید فصل دوم سریال لایو اکشن What Did You Yesterday به کارگردانی فومی یوشیناگا است. تاریخ انتشار لایو اکشن What Did You Eat Yesterday در ماه اکتبر می‌باشد. سیو اوچینو و هیدتوشی نیشیجیما به ترتیب نقش های کنجی یابوکی و شیرو کاکی را بازی خواهند کرد.

لایو اکشن جدید مانگا What Did You Eat Yesterday

لایو اکشن جدید مانگا What Did You Eat Yesterday
فصل دوم سریال لایو اکشن What Did You Yesterday

اولین فصل در آوریل 2019 در بلوک برنامه‌نویسی شبانه جمعه «درام 24» تلویزیون توکیو پخش شد و برای 12 قسمت پخش شد. این سریال همچنین در نتفلیکس در ژاپن پخش شد. این مجموعه یک برنامه ویژه تلویزیونی دریافت کرد که در ژانویه 2020 پخش شد. این سریال اکشن زنده برنده جایزه بهترین تلویزیون من در پنجاه و هفتمین دوره جوایز سالانه Galaxy در مارس 2020 شد. از این مانگا یک فیلم اکشن زنده در نوامبر 2021 اکران شد.

Vertical در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی است و داستان را شرح می‌دهد:

یک زوج سخت‌کوش و میانسال در توکیو می‌آیند تا از لحظات خوب زندگی از طریق غذا لذت ببرند. شیرو و کنجی پس از روزهای طولانی در محل کار، چه در دفتر حقوقی و چه در آرایشگاه، همیشه در کنار میز شام با هم وقت استراحت خواهند داشت، جایی که می‌توانند در مورد مشکلات خود صحبت کنند، احساسات خود را به زبان بیاورند و از غذاهای خانگی و با ظرافت لذت ببرند.

لایواکشن What Did You Eat Yesterday

یوشیناگا مانگا را در مجله Kodansha’s Morning در سال 2007 راه اندازی کرد و هنوز هم در حال اجرا است. این مجموعه در سال 2008 نامزد اولین جایزه مانگا تایشو (جایزه بزرگ کارتون) شد و در سال 2009 در سیزدهمین جشنواره هنرهای رسانه ای ژاپن توصیه هیئت داوران را دریافت کرد. این مانگا همچنین در فهرست “کتاب سال” از رسانه کادوکاوا قرار گرفت.

این مانگا الهام بخش یک فیلم لایو اکشن اقتباسی در سال 2010، یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن با عنوان Ōoku: Arikoto・Iemitsu Hen در اکتبر 2012 و دومین فیلم لایو اکشن با نام Ōoku: Eien – Emonnosuke・Tsunayoshi Hen در دسامبر همان سال بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *