قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک از نگاه سایت فیگار

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک دارای قدرت‌های خارق‌العاده‌ای می‌باشند. در ادامه به معرفی قدرتمندترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک می‌پردازیم.

نوجوانان ده‌ها سال است که در دنیای ابرقهرمانان یحضور داشته‌اند و دارای ترکیب منحصر به فردی از انرژی جوانی و توانایی‌های در حال رشد برای داستان‌های سرگرم کننده است. در حالی که بسیاری از ابرقهرمانان در بزرگسالی قدرت‌های خود را به دست می‌آورند، در مورد ابرقهرمانان نوجوان چیزی جذاب است که باید در حالی که جهان را نجات می‌دهند‌، به چالش‌های نوجوانی نیز بپردازند.

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک

بهترین ابرقهرمانان نوجوان قوی در کمیک

شما می‌توانید فهرست قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک

در این مقاله محبوب ترین ابرقهرمانان نوجوان قوی در کمیک ، کسانی که توانایی‌های استثنایی دارند و احساس مسئولیت شدید برای استفاده خوب از آنها را دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قهرمانان نوجوان از کسانی که دارای قدرت و چابکی فوق بشری هستند تا کسانی که دارای هوش و قدرت باورنکردنی و فن آوری می‌باشند، ثابت می‌کنند که سن فقط در هنگام مبارزه با شر و محافظت از جهان، یک عدد بی معنی است. پس در ادامه نوشتار قدرتمندترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک همراه ما بمانید تا با محبوب ترین ابرقهرمانان نوجوان قوی در کمیک آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

بهترین کمیک های 2023 و تمام دوران

Billy Kaplan/Wiccan

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Billy Kaplan/Wiccan

در ابتدای مقاله قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک ، بیلی کاپلان عضو موسس جوان انتقامجویان و شوهر جوان هالکلینگ است. مانند هالکلینگ، ویکان یک تبارشناسی پیچیده دارد. او برادر دوقلوی گمشده قهرمان جوان Speed است و با استفاده از یکی از پنج قطعه روح شیطان مفیستو جعل شد. او جادوگر اسکارلت را حتی قبل از اینکه فهمید که مادرش است، الگویی برای او بود. Wiccan به طور بالقوه یکی از قدرتمندترین کاربران جادویی در جهان مارول است که می‌تواند کاندیدای بزرگی برای Sorcerer Supreme شود.

Tommy Shepherd/Speed

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Tommy Shepherd/Speed

پس از آنکه بیلی کاپلان/ویکلان منشأ واقعی خود را به عنوان پسر تناسخ شده اسکارلت جادوگر و بینایی یاد گرفت، او از جادوی خود برای پیگیری برادر دوقلوی گمشده خود، تامی شفرد استفاده کرد. ویکان و بقیه انتقامجویان جوان به زودی فهمیدند که Shephard ابرقدرت‌ها را نیز به ارث برده‌اند.

به عنوان سرعت، Shepherd به Avengers Young پیوست، اگرچه او در ابتدا با برادر دوقلوی خود رابطه نزدیکی برقرار نکرد. آنها پس از تصمیم به جستجوی مادر گمشده خود با هم پیوند بزرگی ایجاد کردند و خیلی زود خانواده جدیدی را تشکیل دادند.

Noh-Varr/Marvel Boy

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Noh-Varr/Marvel Boy

Noh-Varr یک افسر جوان امپراتوری Kree از ابعاد متناوب است. او بسیاری از خصوصیات جسمی مشابه مسابقه بیگانه جنگجو را دارد اما از نظر ظاهری بسیار انسانی‌تر است. DNA وی به یک سوسک تزریق شده است و به او قدرت‌هایی که در دسترس نیست، دسترسی می‌دهد.

او هنگامی که کشتی بین بعدی وی توسط دکتر میداس به ضرب گلوله کشته شد، به جهان ما رسید. Marvel Boy دارای طیف وسیعی از قدرت‌های التقاطی و عجیب و غریب است. او دارای قدرت و سرعت فوق بشری Kree است، اما DNA جزئی او نیز به او اجازه می‌دهد تا از حملات مختلفی زنده بماند.

Kamala Khan/Ms. Marvel

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Kamala Khan/Ms. Marvel

ماجراهای کامالا خان به عنوان خانم مارول چشم انداز طراوت آور را به کمیک‌های مارول آورد و از دیدگاه نه تنها یک دختر نوجوان بلکه از یک پاکستانی-آمریکایی و مسلمان نشان داده شد. قدرتهای غیر انسانی خانم مارول او را قادر می‌سازد تا قسمت‌هایی از بدن خود را به خواست خود کشش، رشد یا کوچک کند.

کامالا می‌تواند به اندازه یک ساختمان بزرگ شود که قدرت او را نیز افزایش می‌دهد. او همچنین قابلیت  دارد و می‌تواند ظاهر خود را برای جعل هویت هم افراد و هم اشیاء بی جان تغییر دهد.

Ellie Phimister/Negasonic Teenage Warhead

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Ellie Phimister/Negasonic Teenage Warhead

الی فیمیستر در کشور جهش یافته Genosha به دنیا آمد و در ظواهر اولیه خود، استایل بسیار گوتیکی را دارد. قدرت‌های کلاهک نوجوان نگاسونیک در کمیک‌ها بسیار متنوع و قدرتمند هستند. او یک Telepath و دانشجوی Emma Frost است و همچنین توانایی‌های پیشگیرانه‌ای دارد. او دارای قدرت، سرعت و رفلکس فوق بشری است و حتی می‌تواند مقادیر عظیمی از انرژی را جذب و دستکاری کند.

Amadeus Cho/Brawn

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Amadeus Cho/Brawn

Alter-Ego با پوست سبز بروس بنر یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های مارول است. اما جانشین او آمادئوس چو ممکن است از نظر جسمی و فکری برتر باشد. Amadeus Cho از سنین جوانی یک فرد بد اخلاق بود. او دوست نزدیک هرکول بود و حتی به طور خلاصه مانتوی خود را به عنوان شاهزاده قدرت به ارث برد.

هنگامی که هالک دوز کشنده اشعه را دریافت کرد، چو از نانیت‌ها برای برداشتن هالک از بدن بنر استفاده کرد و از آن برای تغییر خود استفاده کرد. او قدرت، دوام و عامل شفابخشی هالک را حفظ کرد و حتی کلاه ایمنی مورچه‌های مهندسی معکوس را برای قدرت‌های محدود از راه دور به دست آورد. او هنگامی که بنر دوباره هالک را به دست آور ، قدرت گاما خود را حفظ کرد. این شخصیت یکی از بهترین ابرقهرمانان نوجوان قوی در کمیک است.

America Chavez/Ms. America

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
America Chavez/Ms. America

آمریکا چاوز نه تنها عضو Avengers Young بلکه گروه نوجوان، A-Force و Avengers West Coast نیز بوده است. به عنوان خانم آمریکا، او به معنای واقعی کلمه می‌تواند سوراخ‌هایی را در پارچه واقعیت ایجاد کند. او در ابتدا معتقد بود که در موازی آرمانشهر بزرگ شده است، اگرچه سرانجام منشأ واقعی‌اش را به خاطر آورد.

خانم آمریکا بخشی از یک آزمایش علمی برای درمان بیماری نادر وی بود که قدرت وی برای پانچ شدن در واقعیت‌های دیگر آشکار شد. او قبل از تبدیل شدن به یک ابرقهرمان، در طیف وسیعی از واقعیت‌ها سفر کرد. او قدرت فوق بشری دارد و تقریباً با سرعت نور می‌تواند پرواز کند. او می‌تواند در فضا-زمان شکاف ایجاد کند تا به خواست خود از طریق جهان‌های موازی سفر کند.

Sam Alexander/Nova

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Sam Alexander/Nova

ریچارد رایدر همیشه نوا مورد علاقه طرفداران خواهد بود، اگرچه جانشین وی سام الکساندر بعداً به یکی از قدرتمندترین قهرمانان نوجوان در جهان مارول تبدیل شد. پدر سام یک سرایدار مدرسه بود که به طور مستی پسرش را با داستانهای روزه خود به عنوان یک قرن در سپاه نوا بازگرداند.

نگذشت که پدرش گم شد که سام فهمید که داستانهای پدرش درست است. سام با Gamora و Rocket Raccoon آموزش دید تا از کلاه ایمنی پدرش برای دسترسی به نیروی نوا استفاده کند. این امر به او قدرت، رفلکس و دوام و توانایی حرکت خود را با سرعت‌های بی حد و حصر باورنکردنی می‌بخشد. او می‌تواند مقادیر عظیمی از انرژی را تولید کند، که از آن به عنوان یکی از اعضای موسس قهرمانان در کنار سایر قهرمانان نوجوان استفاده می‌کند.

Hope Summers

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Hope Summers

ناتان سامرز، Hope Summers را به فرزند خواندگی قبول کرد، که اولین جهشی بود که پس از وقایع خانه M به دنیا آمد، تقریباً ژن جهش یافته را ریشه کن کرد. کابل معتقد بود که Hope Summers یک مسیح قدرتمند است که هم انسان‌ها و هم جهش یافته‌ها را نجات می‌دهد.

هنگامی که او بازگشت، X-Men کشف کرد که Hope Summers یک جهش فوق العاده قدرتمند در سطح امگا بود. Hope Summers همچنین به عنوان کشتی برای نیروی ققنوس انتخاب شد. او می‌تواند توانایی‌های هر جهش دیگر را در نزدیکی تقلید کند و حتی می‌تواند قدرت‌های جهش یافته دیگران را تقویت کند. این باعث می‌شود او احتمالاً قدرتمندترین جهش یافته در کل جهان مارول باشد. PowerSet او یک عنصر مهم در پروتکل‌های رستاخیز پنج در Krakoa است.

Doreen Green/Squirrel Girl

قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک
Doreen Green/Squirrel Girl

در انتهای مقاله قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک ، در حالی که قدرت دختران سنجاب ممکن است بی ضرر به نظر برسد، اما می‌توانند به طرز شگفت آور فوق العاده‌ای باشند. او می‌تواند با سنجاب‌ها کنترل و ارتباط برقرار کند اما از قدرت و چابکی فوق بشری نیز برخوردار است و یکی از برجسته‌ترین هنرمندان رزمی جهان مارول است. Doreen Green بهترین شخصیت‌های قدرتمند مارول را از جمله پیروزی‌های قاطع در برابر شرورهای قدرتمند مانند Kang the Conqueror و Thanos کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین ابرقهرمانان نوجوان در کمیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *