بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند ؛ از ددپول تا مگنیتو

دنیای سینمایی مارول خانه ضدقهرمانان بزرگی مانند لوکی و سرباز زمستان است و در این مقاله به بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند می‌پردازیم.

در حالی که قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی و کاپیتان آمریکا مدت‌هاست که در بین طرفداران محبوبیت دارند، ضدقهرمانانی که در حال حاضر در دنیای سینمایی مارول هستند مطمئناً می‌توانند از نظر محبوبیت با آنها رقابت کنند. شخصیت‌هایی مانند لوکی، سیلوی، باکی بارنز و یلنا بلووا همگی از زمان معرفی‌شان به شخصیت‌های محبوب طرفداران تبدیل شده‌اند.

همانطور که مارول در مراسم کامیک کان بیان کرد، فرصت‌های زیادی برای ادامه معرفی دیگر ضدقهرمانان قدرتمند و کاریزماتیک وجود دارد. برای برخی، این می‌تواند در فیلم تاندربولتز باشد که تیمی از ضدقهرمانان تحت مدیریت دولتی را متحد می‌کند. دیگران می‌توانند به عنوان شخصیت‌های مکمل در هر یک از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی دیگر حضور داشته باشند. در این مقاله از فیگار با بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند آشنا خواهید شد.

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

از ددپول تا مگنیتو

شما می‌توانید فهرست بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

در دنیای کمیک مارول می‌توانید ضد ابرقهرمانان زیادی را پیدا کنید که همچنان در دنیای سینمایی این فرانچایز معرفی نشده‌اند. ضد قهرمانانی مانند لوکی پس از مدت‌ها حضور در این دنیای سینمایی به شدت در بین طرفداران محبوب شده‌اند، اما ضد قهرمانان دیگری هستند که می‌توانند بیشتر از لوکی محبوب باشند. برای آشنایی بیشتر با بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های بزرگسال مارول

شخصیت های مارول که کور هستند

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

ددپول (وید ویلسون)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

یکی از برترین ضد قهرمانان که در سینمای مارول نیستند ددپول است و به زودی وارد این دنیای سینمایی می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که رایان رینولدز پس از حضورش در فرنچایز مردان ایکس به بازی در نقش ددپول ادامه خواهد داد و با فیلم سوم ددپول که توسط استودیو مارول ساخته می‌شود، وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد.

زمان مناسب برای شخصیتی مانند ددپول است. او به عنوان یک همکار به هالک مونث می‌پیوندد و همچنین می‌تواند در کنار انتقام‌جویان و مرد عنکبوتی کار کند. آمدن او ممکن است احتمالی و ثانویه نسبت به مردان ایکس تلقی شود.

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ولورین (جیمز هاولت)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

در حالی که ددپول ممکن است تبدیل به بهترین ضدقهرمان جهش یافته شده باشد، او رقابت بسیار سختی با ولورین دارد. او شرور نیست، اما در مقایسه با افرادی مانند کاپیتان آمریکا یا مرد عنکبوتی، اقدامات ولورین گاهی مذموم است. او احساساتی و خشونت آمیز عمل می‌کند و با کمال میل تصمیمات دشوار و اغلب خونین می‌گیرد.

برخی از طرفداران متوجه ارجاع اشاره‌ای به او در قسمتی از سریال هالک مونث شدند که در آن یک داستان خبری درباره مردی مرموز با چنگال‌های فلزی پخش شد که در یک دعوا حضور داشت. هیچ کس بهتر از ولورین با این توصیف مطابقت ندارد، که البته تئوری‌هایی را برانگیخته است که او می‌تواند تا پایان این فاز ظاهر شود. البته ورولین با بازی هیو جکمن به به دنیای مارول با فیلم ددپول 3 وارد خواهد شد، اما جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

برترین بازیگران برای کاراکتر ولورین در دنیای سینمایی مارول

سانگ برد (ملیسا گلد)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

تاندربولتز متشکل از شخصیت‌های شناخته شده زیادی مانند یلنا بلووا، سرباز زمستان، رد گاردین، گوست، مامور آمریکا و تسک مستر خواهد بود، اما شاید بتواند تعدادی از اعضای کلاسیک را نیز از کمیک‌ها معرفی کند. بهترین رقبا احتمالاً مون استون، بیتل، اطلس و سانگ برد خواهند بود. در مورد دومی، در حالی که بسیاری از همکاران او تا حد زیادی روش‌های شرورانه خود را حفظ می‌کنند، اما سانگ برد واقعاً به عنوان یک قهرمان شناخته می‌شود.

ملیسا گلد در ابتدا با نام Screaming Mimi شناخته می‌شد و همانطور که از اسم رمز او پیداست، توانایی‌های سونوکینتیک مخرب و جیغ دارد. زمانی که تاندربولتز راه اندازی شد، او و هم تیمی‌هایش نام خود را تغییر دادند. او فراتر از آنها تکامل یافت و مسیر خیرخواهانه جدیدی را ایجاد کرد، حتی به انتقام جویان پیوست، بنابراین او جزو ضد قهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول حضور ندارند قرار می‌گیرد.

الگو برداران شرور مارول از تکنولوژی مرد آهنی

پالادین

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

یکی دیگر از اعضای تاندربولتز در سال‌های گذشته، پالادین، می‌تواند فردی خوب برای MCU باشد. او مانند سرباز زمستان و پانیشر به‌عنوان یک شرور گاهی قهرمان و گاهی شرور عمل می‌کند، بسته به اینکه چه کسی مقابل آن‌ها قرار گرفته است. حتی بدون تمام سلاح‌ها و فن‌آوری‌هایش، پالادین همچنان یک حریف بسیار توانا است و می‌تواند تن به تن با دردویل مقابله کند.

چیزی که پالادین را به یک احتمال بسیار جالب برای MCU تبدیل می‌کند این است که هویت واقعی او هنوز در کمیک‌ها فاش نشده است. او می‌توانست به روش‌های مختلفی در MCU وارد بازی شود، شاید به عنوان یک قاتل اجیر شده برای شخصی مانند نیک فیوری یا کینگ پین. او یکی از ضد قهرمانان برتر کمیک که در سینمای مارول حضور ندارند می‌باشد.

بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

ایجنت ونوم (فلش تامپسون)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست زمان زیادی مورد انتظار بود و نه فقط برای بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد. این فیلم همچنین با بازی تام هاردی در نقش ادی براک و ونوم، MCU را با دنیای بدون مرد عنکبوتی سونی مرتبط کرد. این همکاری واقعاً آنطور که مردم انتظار داشتند پیش نرفت، اما این دو جهان اکنون به یک دیگر مرتبط شده‌اند و بخشی از ونوم اکنون در MCU است.

فلش تامپسون، با بازی تونی رولوری، با سیمبیوت ادغام می‌شود و تبدیل به Agent Venom خواهد شد و مرد عنکبوتی 4 مکان منطقی برای این اتفاق است. از طرف دیگر، MCU فقط می‌تواند تفسیر خود را از ونوم انجام دهد. ایجنت ونوم جزو بهترین آنتی هیرو هایی که در دنیای سینمایی مارول نیستند قرار می‌گیرد.

قوی ترین سیمبیوت های مارول

گربه سیاه (فلیشا هاردی)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

ونوم تنها شرور مرد عنکبوتی است که شایسته ورود به MCU می‌باشد. احتمال دارد زمان مناسبی برای معرفی دوباره دوست دختر او، فلیشا هاردی با نام مستعار گربه سیاه باشد. با خارج شدن ام جی و ند در حالت ایده آل فقط به طور موقت مرد عنکبوتی به متحدان جدیدی نیاز دارد و به جای آوردن گوئن استیسی همانطور که بسیاری گمان می‌‍کنند، گربه سیاه لحظات بسیار جذاب‌تری را ایجاد خواهد کرد.

او نه تنها می‌توانست به‌عنوان یک شریک عاشقانه عمل کند، بلکه داستان می‌تواند شامل تلاش مرد عنکبوتی برای اصلاح او به‌عنوان یک قهرمان و نه یک شرور باشد و هر احتمالی را برای آینده نابود کند. البته سوالی که معرفی او را محدود می‌کند، حقوق سینمایی اوست که در حال حاضر متعلق به سونی است.

دارک ترین فیلم مارول 2023 و تمام دوران

گوست رایدر (جانی بلیز)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین آنتی هیرو هایی که در دنیای سینمایی مارول نیستند

MCU در حال حاضر سهم خود را از قهرمانان عرفانی و ماوراء طبیعی با افرادی مانند دکتر استرنج، اسکارلت ویچ، وانگ، و احتمالا گرگینه در آینده دارد. با این حال، یکی از مهم‌ترین معاصران آنها، گوست رایدر، همچنان صحبتی از او نمی‌شود. برخی فکر می‌کردند که او می‌توانست یکی از بازیگران اصلی فیلم دکتر استرنج 2 باشد و نیکلاس کیج دوباره نقش خود را در نقش جانی بلیز بازی کند.

روح انتقام قبلاً از نظر فنی در MCU ظاهر شده بود و از رابی ریس با بازی گابریل لونا به عنوان جایگزین او در سریال Agents of SHIELD ظاهر شد، اما این نمایش تا حد زیادی کنار گذاشته شده بود. بسیاری از طرفداران هنوز هم دوست دارند لونا را دوباره در این نقش ببینند و تئوری‌هایی را مطرح کنند که چگونه می‌توان او را برگرداند.

بهترین کمیک های روح سوار

دایمند بک (ریچل لیتون)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
ضد قهرمانان برتر کمیک که در سینمای مارول حضور ندارند

از جمله اخبار هیجان انگیزی که در کامیک کان فاش شد، اعلام ساخت فیلم چهارم کاپیتان آمریکا با بازی آنتونی مکی بود. همانطور که در D23 فاش شد، گزینه‌های بسیار خوبی برای شرورانی که می‌توانند در کنار The Leader ظاهر شوند، وجود دارد، اما یکی از گزینه‌های جالب‌تر، Serpent Society است. چه آنها بخشی از این فیلم باشند یا بعداً معرفی شوند، که یکی از آن‌ها ریچل لیتون، است.

رایمند بک به عنوان یک ابرشرور معرفی شد، اما در طول سال‌ها، او به متحد قابل اعتماد کاپیتان آمریکا و یک قهرمان تبدیل گردید. او در انجمن سرپنت تنها نیست که این کار را انجام می‌دهد و BAD Girls, Inc را با Black Mamba و Asp تشکیل می‌دهد. او از نظر روایی کاملاً مانند گربه سیاه عمل می‌کند که بسته به موقعیت و آنچه می‌تواند از آن به دست بیاورد، هم قهرمان و هم شرور است.

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025

آرس

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
ضد قهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول حضور ندارند

ثور: عشق و رعد روند فاز چهار را ادامه داد و قهرمانان اصلی را به روش‌های کوچک یا جالب معرفی کرد و برت گلدشتاین را به عنوان هرکول معرفی نمود. معرفی او چیزی بود که بسیاری از مردم انتظار داشتند، با توجه به برجستگی هرکول در سرتاسر کمیک‌ها، حالا که او اینجاست، بسیاری از او انتظار دارند به زودی سریال اختصاصی خود را دریافت کند. این مطمئناً برادر ناتنی دردسرساز او، آرس را در میان خدایان زیادی که منتظر شانس درخشش در MCU هستند معرفی خواهد کرد.

هرکول احتمالاً برای پدرش زئوس در مأموریتی علیه فانیان زمین است، اما به احتمال زیاد قصد خود را تغییر خواهد داد و تبدیل به قهرمانی می‌شود که از آنها محافظت می‌کند. بنابراین، آرس ممکن است برای تکمیل مأموریتی که هرکول به آن محول شده بود، فرستاده شود. با این حال، اگر اینطور باشد، امیدواریم رابطه آنها مانند ثور و لوکی مورد بررسی قرار گیرد و آرس نیز می‌تواند خود به یک قهرمان تبدیل شود.

قوی ترین شخصیت های کیهانی مارول

مگنیتو (مکس آیزنهارت)

بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
برترین ضد قهرمانان که در سینمای مارول نیستند

سال‌ها تصوری که در میان طرفداران MCU وجود داشت این بود که مردان ایکس چه زمانی معرفی می‌شود و به نوبه خود، چه کسی نقش آن‌ها را بازی می‌کند. این سؤالات مطمئناً در مورد بزرگترین دشمن مردان ایکس، مگنتو نیز صدق می‌کند. او یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های مارول کامیکس است، و در حالی که اغلب با نیت بد به جلو می‌رود، هدف بزرگ او نجیب است. در طول سال‌ها، او نقش یک ابرشرور و قهرمان اخلاقی تاریک را ایفا کرد.

این مهم است که مگنیتو یک بازمانده از هولوکاست است و صادقانه، ممکن است کار با زمان بندی در MCU در این زمینه دشوار باشد. با این حال، آنها می‌توانند این شخصیت‌ها را به عنوان زندگی در دهه 1960 یا 70 معرفی کنند و سپس در فیلم انتقام جویان: جنگ‌های پنهان آن‌ها را به آینده بیاورند. امیدواریم که طرفداران برای دانستن این برنامه نیازی به صبر بیشتر نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ضد قهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *