tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن ؛ پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن اثر شاهکاری است که نباید از دست بدهید. در ادامه با فیگار همراه باشید.

کتاب لاکپشت‌ های نینجا: آخرین رونین در چهار قسمت به نویسندگی پیتر لایرد و کوین ایستمن پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد. این کتاب مجموعه کامل مینی‌سریال پنج شماره‌ای را در یک رمان گرافیکی جدید گردآوری می‌کند.

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن

کتاب tmnt the last ronin از پیتر لایرد و کوین ایستمن

کتاب Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin در چهار قسمت که از سال 2022 تاکنون سه کتاب آن به انتشار رسیده است. در ادامه می‌توانید جزئیات مجموعه‌های منتشر شده را ببینید.

  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin  2022
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin – Lost Years Hardcover November 2023
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin – The Covers (The Teenage Mutant Ninja Turtles) June 2023

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن

کوین ایستمن و پیتر لایرد خالقان افسانه ای TMNT. داستان نهایی لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان سه دهه در حال ساخت است!

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin  2022

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن

کمیک “لاکپشت‌های نینجا: آخرین رونین” یکی از حماسی‌ترین کمیک‌هاست که تا به حال دیده‌اید. در این داستان، شهر نیویورک در آینده با تغییراتی عمده روبروست و به شدت متفاوت از آنچه که امروزه می‌شناسیم است. یکی از لاکپشت‌های نینجا به نام مایکل آنجلو، که تنها بازمانده خانواده و دوستان خود است، برای به دست آوردن عدالت برای خانواده و دوستانش به یک مأموریت خطرناک می‌رود. او تصمیم می‌گیرد تا انتقام برادران خود را از جنگجوی نوکار شردر، رهبر گروه فیت کلن، بگیرد.

اما آیا همه چیز به همین سادگی پیش می‌رود؟ آیا مایکل موفق به انجام این مأموریت خطرناک می‌شود؟ داستان “مرگ لاکپشت‌های نینجا: آخرین رونین” یک شاهکار است که حتما نباید آن را از دست بدهید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin – Lost Years Hardcover November 2023

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن

به RONIN-VERSE برگردید! در TMNT: The Last Ronin، خوانندگان به سفری پر تپش در زمان گذشته، حال، آینده برده شدند تا شاهد آخرین روزهای غم انگیز قهرمانان باشند. در Last Ronin–Lost Years، اسرار جدیدی از گذشته لاک‌پشت‌ها فاش می‌شود، زیرا در مورد مجموعه ویرانگر رویدادهای منتهی به آخرین نبرد رونین و همچنین عواقب آن بیشتر آگاه می‌شویم.

مخصوصاً برای میکل آنژ، راهپیمایی تا آخرین نبرد دلخراش او طولانی و خطرناک بود و او را از شهر نیویورک، به ژاپن، در سراسر آسیا و اروپا برد، و سپس دوباره به خانه بازگشت تا عدالت نهایی را علیه کسانی که در قتل خانواده‌اش مقصر بودند اجرا کند. اما در آن سال‌های سرنوشت‌ساز چه اتفاقی افتاد که او فقط نیاز به انتقام و مجله استاد اسپلینتر داشت تا او را راهنمایی کند؟ چه جنگ هایی انجام داد؟ چه درس های سختی آموخت؟

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin – The Covers (The Teenage Mutant Ninja Turtles) June 2023

tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن

آخرین رونین کیست؟ در آینده، شهر نیویورک ویران شده در نبرد، یک لاک پشت تنها بازمانده، ماموریتی به ظاهر ناامیدکننده را آغاز می‌کند تا برای خانواده‌ای که از دست داده است، عدالت پیدا کند. این پیش‌فرض پشت پایانی TMNT بود که بیش از 30 سال پیش توسط خالقان لاک‌پشت‌ها، کوین ایستمن و پیتر لِرد طراحی شد. و چه حماسه ای بود اکنون ایستمن به Last Ronin می پیوندد! 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص tmnt the last ronin یک رمان از پیتر لایرد و کوین ایستمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *