جذاب ترین مانهواهای ایسکای با شخصیت اصلی زن از نگاه سایت فیگار

مانهواهای ایسکای بیش از هر زمان دیگری دارای قهرمانان زن هستند. با فیگار بمانید تا بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن را به شما معرفی کنیم.

ژانر ایسکای بیشتر به یک ژانر مردانه بودن مشهور است. هر زمان که یک داستان ایسکای جدید منتشر می‌شود، همیشه یک مرد بازنده را نشان می‌دهند که قبل از رسیدن به دنیای دیگری پر از جادو و عشق با یک کامیون برخورد می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

با این حال، این داستان‌ها به این ژانر آسیب می‌زنند، زیرا داستان‌های خارق‌العاده ایسکای زیادی وجود دارند که زنان جاه‌طلب را به دنیاهای عجیب و غریب و خارق‌العاده وارد می‌کنند. این به ویژه در منهواهای Isekai با قهرمان زن صادق است، جایی که بسیاری از نویسندگان قهرمان‌های زن جذاب و به یادماندنی را برای داستان‌های ایسکای با شخصیت اصلی زن خود خلق می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

زندگی دوباره در یک دنیای جادویی

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

با ظهور پلتفرم‌هایی مانند Webtoon، Tapas و Tappytoon که مانهواهای بسیار زیادی را به خوانندگان ارائه می‌دهند، طرفداران ایسکای در جستجوی مانهواهایی همراه با تنوع بیشتری هستند. مانهواهای انتخاب شده در این فهرست همگی دارای قهرمان‌های زن استثنایی هستند که ارزش خواندن را دارند.

در اینستاگرام بخوانید:

پس اگر می‌خواهید با برترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا بهترین مانهوا های ایسکای همراه با قهرمان زن را به شما معرفی کنیم.

This Villainess Wants a Divorce

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

یکی از بهترین مانهواهای این ژانر This Villainess Wants a Divorce است. این مانوهوا برای اولین بار در سال 2018 منتشر شد. This Villainess Wants a Divorce توسط AhBin تصویرگری شده و توسط Nokki نوشته شده است و دختر جوانی را دنبال می‌کند که در یک تصادف قرار می‌گیرد.

وقتی او چشمان خود را باز می‌کند، متوجه می‌شود که به عنوان شخصیت شرور یک رمان فانتزی بی‌ارزش تناسخ یافته است. نکته منفی این مانهوا است که این دختر می‌داند که داستان با قتل کاناریا توسط شوهرش به پایان می‌رسد. برای جلوگیری از این موضوع، این زن جوان قصد دارد از حیله گری و هوش خود برای تغییر این پایان استفاده کند تا بتواند زنده بماند.

با این حال، قلب و احساسات او برای رهبری به سرعت اوضاع را پیچیده می‌کند. اما، از طریق همه اینها، حیله گری قهرمان داستان، به ویژه توانایی او در هدایت موقعیت‌های اجتماعی، همیشه می‌درخشد. این منهوا از طریق تاپاس در دسترس است و همین خواندن این مانهوای محبوب را بسیار آسان می‌کند.

THE WITCH AND THE BULL

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

این وبتون در دوران جنگ شدید بین انسان‌ها و جادوگران است، مشاور سلطنتی پادشاهان معروف به تان، نفرت عمیقی از جادوگران دارد. تان تاکنون نقش مهمی در پیروزی‌های اخیر در برابر جادوگران داشته است و هنگامی که نفرت او شروع به نابودی می‌کند، در معرض نفرینی قرار می‌گیرد که او را به یک گاو نر تبدیل می‌کند.

Caught By The Villain

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

برای خوانندگانی که به دنبال یک قهرمان قدرتمند هستند که با سلاح کار می‌کند، Cha SoHee و Chara در مانهوا Caught By The Villain یک گزینه عالی می‌باشد. Eunha یک قهرمان شمشیربازی است که در یک رمان فانتزی غرق می‌شود و نقش سلنا ایوان، دختر یک شمشیرزن افسانه‌ای را بر عهده می‌گیرد. یونها می‌داند که اگر نتواند از شاهزاده ایگنوس دوری کند، شخصیت او محکوم به سرنوشتی بسیار وحشتناک است.

اما، هنگامی که برادر دوقلوی سلنا قبل از خدمت سربازی خود فرار می‌کند، یونها به سرعت خود را به عنوان یک مرد در می‌آورد و جای او را می‌گیرد. اما وقتی شاهزاده اینگوس متوجه مهارت‌های شمشیر او شد، یونها خود را در خطر می‌بیند.

مهارت‌های شمشیری و انگیزه کلی یونا برای زنده ماندن از داستان، او را به یک قهرمان جذاب تبدیل می‌کند، به خصوص زمانی که تلاش‌های او برای فرار از ایگنوس پیچیده‌تر و هوشمندانه‌تر می‌شوند. این مجموعه جذاب از طریق Tappytoon در دسترس است.

Beware The Villainess

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

مانند بسیاری از منهواهای ایسکای، این داستان دختری معمولی را دنبال می‌کند که در دنیایی فانتزی غرق می‌شود و نقش شرور، ملیسا فودبرات را بر عهده می‌گیرد. با این حال، به جای انجام کار‌های شرور، این دانش‌آموز تصمیم می‌گیرد از زندگی شرور جدید خود لذت ببرد و از تمام قدرت و تجملاتی که به ارمغان می‌آورد، استفاده کند. در واقع، او فقط طرح داستان را تغییر می‌دهد تا زندگی خود را لذت‌بخش‌تر کند.

این مانهوا یک فانتزی قدرت است. عزم مطلق قهرمان برای لذت بردن از خود به هر وسیله ممکن در حالی که از قدرت شیطانی خود لذت می‌برد، نفس تازه‌ای در این ژانر است. همه اینها با هم جمع می‌شوند تا داستانی خنده‌دار و گیرا از انحطاط شیطانی را بیان کنند. حضور Beware The Villainess در فهرست برترین مانهوا های ایسکای همراه با قهرمان زن یک اولویت برای ما بود.

CONTRACT CONCUBINE

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

این مانهوا دارای مرگبارترین قاتل در تمام امپراتوری سونگ است. این مانهوا در یک دوره تاریخی با عنصر کمدی و جنبه رمانتیکی که به منصه ظهور می‌رساند عالی است. Yeseo یک پیشنهاد شغلی از یک مرد مشکوک دریافت می‌کند و در حالی که او چندان مشتاق این کار مضحک نبود، پول آن آنقدر خوب است که نمی‌توان آن را رد کرد.

Villains Are Destined to Die

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

Villains Are Destined To Die، ژانر‌های عاشقانه، کمدی و اکشن را در یک مانهوای لذت بخش ترکیب می‌کند. هنگامی که چا سییونجان خود را از دست می‌دهد، او در بازی ویدیویی که در حال بازی بود، تناسخ پیدا می‌کند. متأسفانه برای او، او نقش پنه لوپه اکهارت، شرور این داستان را بازی کرده است. بدتر از آن، این بازی در سخت‌ترین حالت ممکن گیر کرده است و حتی یک کار اشتباه می‌تواند به مرگ او ختم شود. با این حال، چا فکر می‌کند که می‌تواند با استفاده از حیله و دانش بازی‌اش، این کار را انجام دهد.

چا یک شخصیت قوی و به طرز شگفت انگیزی استوار است. انگیزه او برای غلبه بر مشکلات زندگی هم در بازی و هم در دنیای واقعی برای هرکسی که مجبور شده برای موفقیت تلاش کند قابل ارتباط است. تسلط او بر مکانیک بازی قدرت منحصر به فردی است که به نویسندگان اجازه می‌دهد تا بازی‌های جذاب و هیجان انگیز زیادی را وارد این داستان کنند. برای هر کسی که می‌خواهد یک تغییر دید منحصر به فرد در ژانر ایسکای داشته باشد، Villains Are Destined To Die مانهوای مناسبی است.

A Wicked Tale of Cinderella’s Stepmom

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

ترکیب افسانه‌ها و ژانر ایسکای به طور شگفت‌انگیزی نادر است. با این حال، داستان شیطانی نامادری سیندرلا نشان می‌دهد که چقدر این ترکیب کم پیدا سرگرم کننده است. این داستان زنی را دنبال می‌کند که در داستان سیندرلا به عنوان نامادری شرور سیندرلا تناسخ یافته است. با این حال، این نامادری جدید به جای اینکه بگذارد داستان همانطور که انتظار می‌رود پیش برود، تمام تلاش خود را می‌کند تا با همه مهربان باشد.

هوش عاطفی قهرمان قدرت او می‌باشد. دیدن تلاش شخصیت اصلی برای از بین بردن اثرات ظلم نامادری قبلی بسیار قدرتمند است و تماشای آن سرگرم‌کننده می‌باشد. این داستان او را مجبور می‌کند تا با چرخه‌های سوءاستفاده‌ای که می‌تواند به سرعت در یک خانواده شکل بگیرد، مقابله کند.

ژانر ایسکای با گذشت هر سال در حال تغییر و رشد است، به ویژه در حوزه مانهوا. به تازگی، مانهواهای بیشتری از این ژانر مردانه استفاده می‌کنند تا زنان قوی، قابل‌قابلیت و خاطره‌انگیزی را به ما ارائه دهند. همانطور که این عناوین نشان می‌دهند، این ژانر بزرگ‌تر و متنوع‌تر از همیشه است و مطمئناً عناوین بیشتری در آینده خواهند آمد تا این ژانر محبوب را کاملا تغییر دهند.

Lady Baby

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
برترین مانهوا های ایسکای همراه با قهرمان زن

خانواده کالیوپه روستیکل یکی یکی در حال از دست دادن جان خود هستند. درست زمانی که او تمام امید خود را از دست داده بود، یک زن مرموز به کالیوپ فرصتی دوباره برای زندگی می‌دهد. او نمی‌دانست که این فرصت به معنای واقعی کلمه از بدو تولد شروع می‌شود.

کالیوپ که اکنون به عنوان یک بزرگسال در بدن یک نوزاد گیر کرده است، باید توطئه پشت مرگ خانواده‌اش را کشف کند و از خاطرات گذشته خود برای تغییر آینده استفاده کند. او باید همه این کارها را در حالی که یاد می‌گیرد چگونه راه برود و صحبت کند انجام بدهد. بسیاری باور دارند که مانهوا Lady Baby یکی از بهترین مانهوا های ایسکای همراه با قهرمان زن است.

Empress Of Another World

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

سابینا، دختر دبیرستانی کره‌ای که پس از یک تصادف عجیب به جهان و زمان دیگری می‌رود، توسط دوک پادشاهی کرنتیا ربوده می‌شود و به زودی به عنوان صیغه به یک امپراتور پیر زشت پیشنهاد می‌شود. هنگامی که پادشاه توسط یک قاتل مرموز جان خود را از دست می‌دهد، سابینا باید در نبرد برای سلطنتی با نامزدهای دیگر او روبرو شود. آیا او می‌تواند وفاداری و محبت مردان و زنانی را که برای زنده ماندن در کنار خود نیاز دارد جذب کند؟

The Emperor’s Daughter

بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن
برترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن

Ariadna Lerg Illestri Pre Agrigent یک کودک معمولی نیست. او شاهزاده خانم یک امپراتوری است. او نه تنها اصلا گریه نمی‌کند، بلکه با خاطرات زندگی قبلی‌اش به دنیا آمده است. چیزی که این داستان را بسیار متفاوت می‌کند این است که پدر او همیشه در تلاش برای کشتن دختر خود می‌باشد.

ریا که فرصتی برای شروع دوباره دارد اما با یک ظالم دیوانه به عنوان پدرش نفرین شده است، باید در هرج و مرج در یک قصر بزرگ زندگی کند. قصری که سرشار از صیغه‌های مغرور، جشن‌های تولد باشکوه، قاتلان و اتفاقات عجیب و غریب است. از نظر بسیاری از طرداران مانهوا، The Emperor’s Daughter بهترین مانهوا ایسکای با قهرمان زن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهواهای ایسکای با قهرمان زن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “جذاب ترین مانهواهای ایسکای با شخصیت اصلی زن از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *