تاریخ اکران Venom 3 تا نوامبر 2024 به تعویق افتاد

شب گذشته، مدیر عامل بخش اجرایی کمپانی «سونی» اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم سینمایی Venom 3 تا نوامبر 2024 به تعویق افتاد.

«تام هاردی» با فیلم ونوم 3 ، به نقش ضد ابرقهرمان خود بازمی‌گردد و «کلی مارسل» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با اعلام رسمی کمپانی «سونی»، تاریخ اکران قسمت سوم این فیلم پرطرفدار، با تأخیری چند ماهه مواجه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران Venom 3 تا نوامبر 2024 به تعویق افتاد

فیلم Venom ، ابتدا قرار بود در تاریخ 12 ژوئیه 2024 (22 تیر 1403) منتشر شود؛ اما کمپانی «سونی» شب گذشته اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم، تا 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) عقب افتاده است.

Venom 3
Venom 3

تغییر تاریخ اکران فیلم جدید ونوم ، تا چند ساعت پس از دستیابی به توافق نهایی درباره قرارداد سه ساله جدید بازیگران، توسط اتحادیه نویسندگان «SAG-AFTRA» اعلام شد. تولید قسمت سوم ونوم، در ماه ژوئن آغاز شده بود؛ اما این فیلم، به دلیل اعتصاب نویسندگان (SAG-AFTRA) با تأخیری چند ماهه همراه شد و انتظار می‌رود که سازندگان این فیلم، پس از توافق نهایی نویسندگان، مراحل تولید را از سر بگیرند.

تغییر تاریخ اکران این فیلم تا نوامبر 2024 و اختصاص زمان بیشتر برای اتمام فیلمبرداری و کارهای پس از تولید، نشان می‌دهد که کمپانی «سونی» دیگر نمی‌خواهد فیلم ونوم با شکست مواجه شود. همچنین، قسمت 3 فیلم Venom ، تنها فیلم این فرانچایز است که در صفحه نمایش «IMAX» نیز اکران خواهد شد.

«کلی مارسل»، وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و «آوی آراد»، «مت تولماچ»، «ایمی پاسکال»، «تام هاردی» و «هاچ پارکر»، از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Venom 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hallywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *