فیلم افسانه زلدا در دست ساخت است

طبق اعلام رسمی مجله «هالیوود ریپورتر»، فیلم افسانه زلدا در دست ساخت است. این فیلم تحت مالکیت کمپانی «سونی» ساخته خواهد شد.

کمپانی «سونی» (Sony Pictures)، به صورت رسمی اعلام کرد که «وس بال» به عنوان کارگردان فیلم Legend of Zelda انتخاب شده و کمپانی «نینتندو» نیز وظیفه ساخت فیلم را بر عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم افسانه زلدا در دست ساخت است

داستان The Legend of Zelda، برای نمایش سینمایی آماده است و حالا با اعلام رسمی کمپانی «سونی»، تولید این لایو اکشن، آغاز خواهد شد. پس از فیلم اقتباسی 1 میلیارد دلاری «یونیورسال»، به اسم «برادران سوپر ماریو»، نینتندو در حال توسعه پروژه جدید لایو اکشن The Legend of Zelda به همراهی کمپانی «سونی پیکچرز اینترتینمنت» است.

فیلم افسانه زلدا
فیلم افسانه زلدا

«وس بال»، کارگردان سه گانه «Maze Runner»، هدایت این ویژگی لایو اکشن را بر عهده خواهد داشت و «سونی» فیلم را توزیع می‌کند. «شیگرو میاموتو»، مدیر عامل شرکت «نینتندو»، روز سه‌شنبه در حساب کاربری «X» (توئیتر سابق) خود، در رابطه با ساخت این لایو اکشن گفت:

ما اکنون به طور رسمی توسعه فیلم را آغاز کرده‌ایم و خود «نینتندو» به شدت در تولید آن نقش دارد. پروسه ساخت فیلم لجند آف زلدا زمان زیادی خواهد برد؛ اما امیدواریم که بتوانیم اثر خوبی بسازیم.

مجموعه بازی‌های لجند آف زلدا، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی هستند که از سال 1986 منتشر شده و تا سال 2023 ادامه داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم افسانه زلدا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *